تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

فیل ولنتاین بر اثر کرونا درگذشت

«فیل ولنتاین» مجری آمریکایی رادیو که از منتقدان واکسن کرونا بود روز شنبه در سن ۶۱ سالگی بر اثر ابتلاء به این ویروس درگذشت.

کد خبر: ۱۰۵۸۳۷
۱۴:۴۴ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

فیل ولنتاین درگذشت

دیدارنیوز ـ به نقل از سی ان ان، «فیل ولنتاین» مجری آمریکایی یک برنامه گفتگو محور رادیویی که لزوم تزریق واکسن کرونا برای همه افراد را زیر سوال برده بود، روز شنبه در سن ۶۱ سالگی درگذشت.

این مجری حدود یک ماه پیش، از ابتلاء به ویروس کرونا خبر داده بود و این درحالی است که «ولنتاین» بار‌ها اهمیت واکسینه شدن در برابر ویروس کرونا را زیر سوال برده بود؛ برای مثال آخرین بار در ماه دسامبر بود که اعلام کرد احتمال مرگ خودش بر اثر کووید-۱۹ احتمالا کمتر از یک درصد است.

با این حال در ماه جولای زمانی که خانواده «ولنتاین» اعلام کردند که او در شرایط وخیم در بیمارستان بستری است و از اثرات ناشی از ابتلاء به ویروس کرونا رنج می‌برد، نظر «ولنتاین» تغییر کرد.

نیویورک‌تایمز نوشت، در بیانیه‌ای که برنامه رادیویی «ولنتاین» درباره وضعیت سلامت او منتشر کرد اعلام شد «ولنتاین» از دیگران خواسته است واکسینه شوند.

در پی اعلام خبر درگذشت این مجری رادیو، بسیاری با انتشار پیام به او ادای احترام کردند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هنرمندان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی