تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

امیری چقدر با پرسپولیس تمدید کرد؟! جزئیات

وحید امیری مهاجم پرسپولیس برای تمدید قرارداد سه سال خود با این باشگاه، در سال اول ۶ میلیارد خواهد گرفت و در دو سال بعدی نیز ۷۰ درصد به قرارداد او اضافه خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۵۶۵۹
۱۲:۳۷ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

امیری چقدر با پرسپولیس

دیدارنیوز - شاید برای خیلی‌ها این پرسش به وجود آمده باشد که مبلغ قرارداد وحید امیری با پرسپولیس چقدر است؟
شنیدیم مبلغ قرارداد سال اول این بازیکن ملی پوش با پرسپولیس ۶ میلیارد تومان است. قرار است در سال‌های دوم و سوم ۲۰ درصد به این مبلغ اضافه شود.


بیشتر بخوانید: شهریار به سپاهان نزدیکتر شد


امیری، بازیکن متعصب و جنگنده سرخپوشان که تاثیر بسزایی در موفقیت‌های چند سال اخیر پرسپولیس داشته، روز گذشته پای برگه تمدید قرارداد خود را امضا کرد تا پیراهن قرمز را در ادامه راه به تن داشته باشد.

امیری یکی از ستاره‌های سرشناس و دوست‌داشتنی باشگاه پرسپولیس به شمار می‌رود که در زمینه فنی و اخلاقی، سرآمد فوتبال و حتی ورزش کشور محسوب می‌شود. او این توانایی را دارد که در سه خط دفاع، هافبک و حمله بازی کند.

منبع: رویداد24
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی