تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پرسپولیس از نوجوانی که دستش آسیب دید دعوت به حضور در باشگاه کرد

نوجوان مازندرانی که در زمین کشاورزی طی یک حادثه دستش دچار صدمه شدید شده بود، بعد از آنکه مشخص شد او هوادار پرسپولیس است، توسط این باشگاه دعوت شد.

کد خبر: ۱۰۵۶۵۶
۱۲:۳۲ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

پرسپولیس از نوجوانی

دیدارنیوز - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نوجوان محمودآبادی طرفدار پرسپولیس که همیشه بازی‌های تیم محبوب خود را دنبال می‌کرد، در پی یک سانحه تلخ، راهی بیمارستان شد و با وجود اقدامات پزشکی یک دست خود را از دست داد.

عرشیا شکری به همراه اعضای خانواده‌اش از هواداران پرسپولیس هستند. او در حال فعالیت در زمین کشاورزی بود که بنا بر اعلام خودش، وزش باد باعث درگیر شدن لباس او با تراکتور و تجهیزات متصل به آن شد و در حالی‌که تلاش داشت خود را رها کند، متاسفانه دستش به داخل کشیده و دچار جراحت سخت شد.

پرسپولیسی‌ها پس از انتشار این خبر بسیار متاثر شدند و با این نوجوان ابراز همدردی کردند.

در همین ارتباط یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخ‌پوشان ایران هم در پیامی، او را بعد از ترخیص از بیمارستان به تمرین پرسپولیس دعوت کرد تا با اعضای تیم دیدار داشته باشد. همچنین حمید استیلی پیشکسوت پرسپولیس هم از این نوجوان دوست داشتنی عیادت کرد.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی