تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نصرتی: شهباززاده در پرسپولیس دچار مشکل نخواهد شد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره انتقال احتمالی سجاد شهباززاده به قرمزها گفت این بازیکن با تجربه بالایی که دارد بعید است با هواداران دچار مشکل شود.

کد خبر: ۱۰۵۶۶۸
۱۳:۰۷ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

نصرتی: شهباززاده

دیدارنیوز - محمد نصرتی در خصوص عملکرد پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: با خروج کنعانی‌زادگان پرسپولیس به مدافع نیاز دارد. در گام اول هم علیرضا ابراهیمی جذب شد. حالا به دنبال جذب علی نعمتی هم هستند. باید دید شرایط برای او چطور پیش می‌رود؟ تمدید قرارداد بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده، از اهمیت زیادی برخوردار است. برای مثال احمد نوراللهی بازیکن تاثیرگذاری بود که از پرسپولیس جدا شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور بازیکنان در لیگ امارات و قطر بهتر از لیگ ایران است تصریح کرد: من تجربه بازی در لیگ امارات را دارم. لیگ این کشور‌ها فرسایشی است و به اندازه دو فصل لیگ ایران به بازیکنان فشار وارد می‌کند. اگر بازیکنان نصف پول کشورهای عربی را در  فوتبال ایران دریافت می‌کنند بهتر است همین جا بمانند و به فوتبال‌شان ادامه بدهند. 

پیشکسوت پرسپولیس با ارزیابی خریدهای قطعی و احتمالی پرسپولیس عنوان کرد: علیرضا ابراهیمی در گل‌گهر عملکرد خوبی داشت امیدوارم در پرسپولیس هم بتواند جابیفتد. علی نعمتی بازیکنی است که در دو پست می‌تواند به میدان برود در صورت حل مشکل رضایتنامه می‌تواند برای پرسپولیس مثمر‌ثمر باشد. همانطور که وحید امیری را ببییند به خاطر اینکه در پست‌های مختلف می‌تواند تا حد زیادی به تیم کمک می‌کند. سجاد شهباززاده بازیکن با کیفیت و با شخصیتی است که در تیم‌های استقلال و سپاهان به میدان رفته است. 

نصرتی در رابطه با اینکه آیا سابقه همکاری سجاد شهباززاده در استقلال، او را در پرسپولیس دچار مشکل می‌کند، گفت: شهباززاده بازیکن باشخصیتی است و بعید می‌دانم در پرسپولیس دچار مشکل شود چرا که تجربه حضور در تیم‌های بزرگ را دارد. 

وی با اشاره به نامه مدیر پرسپولیس به چند بازیکن سرخ‌پوشان برای تمدید قرارداد گفت: به نظرم ارسال نامه به بازیکنان کار حرفه‌ای نبود. اینکه بازیکن مطالباتش را بخواهد اشکالی ندارد. بهتر است بازیکنان را مقابل هواداران قرار ندهند که اگر تمدید قرارداد نکنند بی‌غیرت هستند.

منبع: میزان
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی