تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

عالیشاه، کمال و شیری تمدید می‌کنند

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که این باشگاه بعد از تمدید قرارداد با وحید امیری، با عالیشاه، کامیابی‌نیا و مهدی شیری نیز تمدید خواهد کرد.

کد خبر: ۱۰۵۶۵۵
۱۲:۲۷ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

عالیشاه، کمال و شیری

دیدارنیوز - به نقل از برنا، در حالی که تمدید با ستاره ها و بازیکنان اصلی پرسپولیس اصلی ترین برنامه مدیران باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی است پس از وحید امیری، ظرف امروز و فردا چهره هایی مثل امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و مهدی شیری برای تمدید در باشگاه حضور پیدا خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: امیری چقدر با پرسپولیس تمدید کرد؟! جزئیات


در این میان برنامه برای جذب یکی دو مهره شاخص لیگ برتری نیز در دستور کار سرخ ها قرار دارد. پس از این اتفاق، پرسپولیس به سراغ مهره هایی از لیگ دسته اول می رود.

اخبار رسیده از باشگاه از این حکایت دارد که یکی دو سهمیه از لیگ برتر نیز در سبد خرید تابستانی پرسپولیسی ها گنجانده شده و قرار است این اسامی ظرف روزهای آتی و پس از توافقات نهایی رسانه ای شود.

منبع: برنا
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
حمیدرضا کازرونی از توابع تنگستان استان بوشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
0
0
باشگاه پرسپولیس زیر سنگ شده پول رضایتنامه شهریا مغانلو جور کنید بدهید تا زیر دست باشگاه در نرفته می خواهیم بازیکن یکی از شاخصان پرسپولیس قهرمانی در لیگ بود و حامد پاکدل وفرشادمهر ونعمتی و سروش رفیعی و عقیل کعبی زود قردادشان رسمی وزود ثبت باشگاه کنید تا نرفتن اینها بگیرید تا خیال باشگاه و هواداران راحت کنید این بازیکنان اگر نعمتی شد سد وگرنه سومری یا عقیل کعبی بگیرید و بازیکنان فرشادمهر وپاکدل و شهبازاده و سروش رفیعی زود جور کنید و ثبت باشگاه و زود بعد دنبال شهریار مغانلو باشید
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی