تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در هیات‌های تهران

محدودیت زمان برگزاری مراسم عزاداری محرم اعلام شد

معاون استاندار تهران،رعایت پروتکل‌های بهداشتی درمراسم‌های عزاداری محرم را الزامی عنوان کرد و بر اجرای این دستورالعمل‌ها از سوی هیئت‌های مذهبی تاکید کرد.

کد خبر: ۱۰۴۹۶۱
۱۵:۳۶ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

زمان برگزاری مراسم عزاداری محرم

دیدارنیوز ـ عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، با اشاره به شرایط شکننده و همه‌گیری شیوع ویروس کرونا و همزمانی آن با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی درمراسم‌های عزاداری محرم الزامی است و هیئت‌های مذهبی موظف به اجرای این دستورالعمل‌ها هستند.

فرماندار تهران خطاب به مسئولان برگزاری مراسم‌های عزاداری در تهران گفت: مسئولان امر باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تعداد شرکت‌کنندگان و زمان برگزاری مراسم به مدت ۲ ساعت توجه داشته باشند و مراسم صرفا در مکان‌های روباز و دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شود.

وی افزود: ضمن تشکر از همه کسانی که در این مناسبت و مناسک مذهبی رعایت کامل پروتکل‌ها به عزاداری سرور و سالار شهیدان می‌پردازند، تاکید کرد: از همه هیات ها، مساجد و برگزار کنندگان مراسم‌ها واقعا عاجزانه تقاضا می‌کنیم که مسائل مربوط به پروتکل‌های بهداشتی و ابلاغیه‌های مصوب قرارگاه و ستاد ملی را حتما مراعات کنند.

فرهادی با بیان اینکه برخی از مجالس در داخل خانه‌ها برگزار می‌شود و خواهش ما این است که با مراعات این موضوع انجام شود، گفت: شرایط کنونی کشور به لحاظ روند شیوع بیماری خطیر و حساس است؛ لذا هرکاری را که انجام می‌دهیم، اگر هماهنگی و همدلی مردم نباشد، امکان موفقیت در آن نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی