تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

شواری شهر و پیگیری تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران

سیدجعفر تشکری هاشمی گفت: ما مثل مدیریت شهری پنجم نمی‌خواهیم کسی را حذف کنیم، زیرا این موضوع غیر اخلاقی است، اما هرکسی که شایستگی دارد باید در جایگاه مناسب فعالیت کنند.

کد خبر: ۱۰۴۸۹۸
۱۱:۳۶ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

 وضشورای شهر و کارکنان شهرداری تهران

دیدارنیوز ـ سیدجعفر تشکری هاشمی عضو شورای اسلامی شهر تهران در مورد جذب ۲۱۰۰ در شهرداری تهران اظهار کرد: در همان ابتدا نیز که مجوز جذب از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام شد اعضای شورای شهر ششم اعتقاد داشتند که شهرداری تهران به اندازه کافی نیرو دارد و حالا باید در زمینه تبدیل وضعیت نیرو‌های قراردادی در شهرداری تهران اقدام شود.

وی افزود: شورای پنجم و شهردار وقت می‌خواستند افرادی را با سابقه کم استخدام کنند، اما شورای شهر ششم اعتقاد داشت که باید به وضعیت کارکنان شهرداری تهران رسیدگی شود در نتیجه استخدام نیرو‌های جدید در شهرداری تهران متوقف شد تا مدیریت شهری ششم تهران پیگیری‌های لازم را در زمینه روند استخدامی انجام دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در مورد نیرو‌های دستیار مدیران در شهرداری گفت: ما مثل مدیریت شهری پنجم نمی‌خواهیم کسی را حذف کنیم، زیرا این موضوع غیر اخلاقی است، اما هرکسی که شایستگی دارد باید در جایگاه مناسب فعالیت کنند که شورای شهر ششم از شهرداری تهران حتما این موضوع را مطالبه خواهد کرد.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
0
0
از نهادهای بنیاد شهید و مجلس خواهشمندیم به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری تهران ورود کنند .
شهرداری تهران‌ برای تبدیل وضعیت فقط شرکت‌های هادیان ‌و حامیان و خدمات شهری رو ملاک قرار داده در صورتی مجلس و بنیاد شهید رسما تمامی نیروهای شرکتی و حجمی و ساعتی رو ذکر کرده است .
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی