تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

فرهادی با «قهرمان» به تورنتو می‌رود

ایسنا نوشت: فیلم سینمایی«قهرمان» به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی در چهل و ششمین جشنواره فیلم تورنتو به نمایش گذاشته می‌شود.

کد خبر: ۱۰۴۷۵۱
۱۳:۳۳ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۰

فرهادی با «قهرمان» به تورنتو می‌رود

 

دیدارنیوز ـ «قهرمان» در بخش رویدادهای ویژه جشنواره فیلم «تورنتو» به نمایش گذاشته خواهد شد.

ساخته جدید و فارسی‌زبان فرهادی که با حضور امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی و سارینا فرهادی در کنار جمعی از بازیگران بومی در شهر شیراز مقابل دوربین رفته در نخستین نمایش جهانی خود در بخش رقابتی اصلی جشنواره فیلم «کن» رونمایی شد و در نهایت جایزه بزرگ هیات داوران را از این رویداد سینمایی دریافت کرد.

«قهرمان» اخیرا به جشنواره‌های سارایوو در بوسنی و هرزگوین، ملبورن استرالیا و افق‌های نو در کشور لهستان نیز دعوت شده است.

چهل و ششمین جشنواره فیلم «تورنتو» از ١٨ تا ٢٧ شهریور (٩ تا ١٨ سپتامبر) در کانادا برگزار می‌شود و طبق اعلام پیشین فیلم سینمایی «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری و با بازی نوید پورفرج، پوریا رحیمی‌سام و هدی زین‌العابدین، در بخش «Midnight Maddens» این جشنواره برای کسب جایزه‌ تماشاگران رقابت می‌کند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی