تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

نماینده سیلی زننده به سرباز به سه ماه و یک روز حبس محکوم شد

نماینده مجلس شورای اسلامی که به سرباز ناجا سیلی زده بود به سه ماه و یک روز حبس محکوم شد.

کد خبر: ۱۰۴۳۴۵
۲۲:۰۵ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

عنابستانی محکوم شد

 

دیدارنیوز: بر اساس کسب اطلاع خبرنگار قضایی ایرنا، رأی بدوی پرونده «علی‎اصغر عنابستانی» نماینده مجلس شورای اسلامی صادر شده و وی به اتهام ضربه (سیلی) به سرباز ناجا به سه ماه و یک روز حبس محکوم شده است.

انتشار فیلمی از نحوه برخورد علی اصغر عنابستانی با مامور وظیفه راهور (نیروی انتظامی) بهمن ماه سال گذشته حاشیه های زیادی را در فضای رسانه ای و مجازی در پی داشته است.

بر اساس این فیلم که به شکل گسترده در فضای مجازی منتشر شد، خودروی این نماینده حین عبور غیرقانونی از خط ویژه در یکی از خیابان‌های تهران با هشدار مامور راهور مواجه شده و به گفته یکی از شاهدان فیلم، سرانجام این مواجهه به جر و بحث و سیلی این نماینده بر صورت سرباز منجر شده است.

عنابستانی بعد از چند روز و در پی واکنشهای گسترده شهروندان، ‌در ویدئویی از مردم به خاطر رفتار خود عذرخواهی کرد. پلیس راهور هم اعلام کرد که این موضوع را به شکل حقوقی پیگیری می‌کند.

سرباز وظیفه از نماینده مجلس شکایت کرد و عنابستانی نیز از سرباز شکایت کرد و پرونده به سازمان قضایی نیروهای مسلح ارجاع شد که ١٧ فروردین سال جاری حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره پرونده شکایت علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس از سرباز راهور گفت: آقای عنابستانی هنوز دلیل و مدرکی مبنی بر این‌که سرباز مشکلی داشته، ارائه نکرده و اگر دلیلی بیاورد رسیدگی می‌کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی