تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ادعای انگلیس: یک کشتی اسرائیلی در دریای عمان هدف قرار گرفت

ایرنا نوشت: گروه عملیات تجارت دریایی انگلیس در بیانیه ای مدعی شد یک کشتی که کاربری و هویت آن را اعلام نکرده، شامگاه پنجشنبه در دریای عمان مورد هدف قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۰۲۷۲۱
۱۳:۰۹ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۰

ادعای انگلیس: یک کشتی اسرائیلی در دریای عمان هدف قرار گرفت

 

دیدارنیوز ـ خبرگزاری "اسوشیتدپرس"روز جمعه در گزارشی نوشت گروه نظامی انگلیسی موسوم به "عملیات های تجاری دریایی" دربیانیه ای کوتاه با اعلام این خبر  اضافه کرد که تحقیقات در باره این حمله  درجریان است.

این گروه بدون ارائه جزئیات از هویت یا نوع کشتی مدعی شد این حمله در واپسین دقایق شامگاه پنجشنبه در شمال شرقی جزیره " مصیره" رخ داده است.

در ساعت‌های آغازین پنجشنبه نیز، این گروه از وقوع یک حادثه دیگر در همان منطقه خبر داده بود، اما جزییات بیشتری ارائه نکرده بود.

همچنین سی ان ان عربی نیز گزارش داد: گروه نظامی انگلیسی موسوم به "UKMTO" اعلام کرد که یک کشتی پنجشنبه در شمال دریای عرب در سواحل عمان مورد حمله قرار گرفت.در این گزارش آمده است که این کشتی در مکانی با مختصات "۲۱۱۶۱۲"N ۰۵۹۴۵۴۲E" مورد حمله قرار گرفته است.

طبق گزارش این گروه انگلیسی، حمله به کشتی مذکور ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت آمریکا انجام شده و تحقیقات در این زمینه درحال انجام است.

این گروه به جزئیات بیشتر این حمله اشاره‌ای نکرده است.

با این حال رسانه‌های لبنانی النشره و العهد گفته‌اند که شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل اعلام کرده یک کشتی این رژیم در خلیج عمان هدف حمله قرار گرفته است.

CNN عربی در این باره نوشت که با بررسی نقشه‌های گوگل مشخص شد که این حمله در نزدیک جزیره "مصیره" عمان رخ داده است.






ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی