تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

جزئیات پیش فروش جدید محصولات ایران خودرو

برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ایران خودرو مانند شرکت سایپا قصد دارد پیش فروش گسترده انواع محصولات خود را به مناسبت عید قربان و غدیر برگزار کند و در حال اخذ مجوز‌های لازم برای این پیش فروش است.

کد خبر: ۱۰۲۲۴۱
۱۵:۵۶ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

پیش فروش محصولات ایران خودرو

دیدارنیوز ـ قیمت محصولات ایران خودرو تغییر کرده است. خودرو‌های جدید به پیش فروش محصولات ایران خودرو اضافه شده است. گمانه زنی‌ها درباره پیش فروش جدید محصولات ایران خودرو به گوش می‌رسد. اخبار مربوط به پیش فروش محصولات ایران خودرو را با ما دنبال کنید.

گزارش‌ها نشان می‌دهد در بازار خودرو پژو۲۰۶ تیپ۲ با قیمت ۲۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رود.

پیش فروش بزرگ ۷ محصولات ایران خودرو در راه است؟

شبکه‌های اجتماعی موبایلی و کانال‌های تخصصی خودرو از پیش فروش پژو پارس، پژو ۲۰۷ پانوراما، سورن پلاس، رانا پلاس و چند محصول دیگر ایران خودرو به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خبر می‌دهند.

در حالی که شرکت سایپا روز چهارشنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۰ قرعه کشی پیش فروش محصولات خود را به مناسبت اعیاد قربان و غدیر برگزار کرد، شبکه‌های اجتماعی موبایلی و کانال‌های تخصصی خودرو که همیشه اخبار پیش فروش‌ها را از طریق منابع غیررسمی و قبل از انتشار اطلاعیه رسمی پیش فروش منتشر می‌کنند، خبر از برگزاری مرحله جدیدی از پیش فروش محصولات ایران خودرو داده اند.

بر اساس خبری که کانال اخبار روز خودرو منتشر کرده گروه صنعتی ایران خودرو به دنبال اخذ مجوز برای پیش فروش گسترده به مناسبت اعیاد قربان و غدیر است.

این کانال نوشته است برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ایران خودرو مانند شرکت سایپا قصد دارد پیش فروش گسترده انواع محصولات خود را به مناسبت عید قربان و غدیر برگزار کند و در حال اخذ مجوز‌های لازم برای این پیش فروش است.

به نوشته کانال اخبار روز خودرو، برخی از خودرو‌هایی که احتمالا در این بخشنامه به فروش خواهد رسید به شرح زیر است: دنا پلاس توربو اتوماتیک، دنا پلاس توربو با گیربکس شش سرعته دستی، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ پانوراما، رانا پلاس، تارا دنده دستی، پژو پارس.

با توجه به تفاوت قیمت مصوب انواع پژو پارس و قیمت بازار این خودرو پیش بینی می‌شود متقاضیان پیش فروش پژو پارس در این نوبت از پیش فروش ایران خودرو نیز پرشمار و قابل توجه باشند. نکته مهم در پیش فروش گروه صنعتی ایران خودرو این است که این نوبت از پیش فروش تحویل سه ماهه نیست و خودرو‌ها با موعد تحویل حداکثر یکساله پیش فروش می‌شوند.

در مورد محدودیت‌های ثبت نام در این پیش فروش به احتمال فراوان همچون نوبت قبل دو شرط الزام در رهن ماندن یکساله سند خودرو‌های برندگان قرعه کشی و ممنوع بودن ثبت‌نام برندگان قرعه کشی‌های سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماهه گذشته اعمال نخواهد شد.

شایان ذکر است ایران خودرو هنوز اطلاعیه رسمی پیش فروش را منتشر نکرده، اما بر اساس تجربه قبلی برندگان باید بخشی از قیمت خودرو را به عنوان علی الحساب بعد از برنده شدن در قرعه کشی واریز کرده و در موعد تحویل خودرو‌ها نیز الباقی قیمت خودرو را – بر اساس قیمت مصوب خودرو در زمان تحویل – به حساب شرکت واریز کنند.

منبع: فرادید
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی