تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی در گفتگو با آیت الله ایازی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی در گفتگو با آیت الله ایازی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.

۶۲۸ طرح آب، برق و فاضلاب به بهره برداری می‌رسد

وزیر نیرو گفت: ۶۲۸ طرح آب، برق و فاضلاب با سرمایه گذاری ۱۲۸ هزار میلیارد تومان در هفته آخر پویش دولت دوازدهم به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر: ۱۰۱۸۳۳
۱۳:۵۰ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

بهره برداری از طرحهای  آب، برق و فاضلاب

دیدارنیوز ـ رضا اردکانیان در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو گفت: در نیمه دوم سال ۹۸، تعداد ۲۲۷ طرح بزرگ آب و برق با سرمایه گذاری ۳۳ هزار میلیارد تومان، در سال ۹۹، تعداد ۳۰۷ طرح با سرمایه‌گذاری ۸۱ هزار میلیارد تومان و امسال در ۵ ماه ابتدایی، ۹۴ طرح با سرمایه‌گذاری ۱۸ هزار میلیارد تومان وارد مدار شد.

وزیر نیرو گفت: امسال سال خشکی در کشور به خصوص برای خوزستان بود به طوری که امسال ۳۰ درصد بارش در خود استان خوزستان و ۴۰ درصد بارش در استان‌های مجاور کاهش بارندگی گزارش شده است.

او ادامه داد: با کاهش بارندگی معیشت کشاورزان به خصوص در خوزستان دچار مشکل شده است که امیدواریم با یک مصالحه بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

اردکانیان اضافه کرد: روز گذشته فرمایشات رهبری ملاک عمل ما بوده و هست و امیدواریم منابع مالی برای استان‌هایی که درگیر خشکسالی هستند، سرعت بیشتری گیرد.

وزیر نیرو افزود: امروز آخرین پویش هر هفته الف_ب ایران در دولت ۱۲ است که در این ۲ سال برگزاری پویش‌ها، تمامی طرح‌ها با سرمایه گذاری‌های بالا به مدار بهره برداری رسیده‌اند.

او تصریح کرد: امروز هم ۵۷ سد مخزنی و ۳۴ تصفیه خانه فاضلاب در دولت دوازدهم به مدار بهره برداری رسیده‌اند، حدود ۱۰۰ درصد طرح‌های وعده داده شده تا به امروز با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۳۸۱ میلیارد تومان افتتاح شده است.

برچسب ها: وزارت نیرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی