تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

نخستین تیزر مسابقه بزرگ «کهکشان» منتشر شد + فیلم

به گزارش دیدارنیوز از روابط عمومی مسابقه کهکشان شبکه ۵ سیما، نخستین تیزر مسابقه بزرگ کهکشان که یکی از برنامه‌های شاخص شبکه پنج سیما برای نیمه دوم سال ۱۴۰۰ است، منتشر شد.

کد خبر: ۱۰۱۸۳۲
۱۴:۰۵ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

 

نخستین تیزر مسابقه بزرگ «کهکشان» منتشر شد + فیلم

دیدارنیوز: در هر قسمت از این مسابقه، گروهی ۵ نفره متشکل از اعضای یک خانواده، تاریخ ارتباطات بشر را از گذشته تا به امروز طی می‌کند و به این بهانه با چالش‌های انسان در مواجهه با رسانه‌ها در هر یک از کهکشان‌های ارتباطی شامل کهکشان شفاهی، کهکشان چاپ، کهکشان دیجیتال و کهکشان اینترنت مواجه خواهند شد. در این مسابقه همچنین برای اولین بار مخاطبان تلویزیون می‌توانند چالش‌های درون مسابقه را از طریق تکنولوژی‌های واقعیت افزوده AR و واقعیت مجازی VR همزمان با پخش مسابقه از تلویزیون در منازل خود تجربه کرده و شیوه‌ای نو در تعامل با تلویزیون را تجربه کنند.
 
بر اساس این گزارش با پایان یافتن مراحل ساخت دکور عظیم این مسابقه که در فضایی ۲۰۰۰ متری طراحی شده است، مراحل ثبت نام شرکت کنندگان نیز آغاز شده است. به همین منظور خانواده‌هایی که آماده به چالش کشیدن خود در مواجهه به چالش‌های فیزیکی و معمایی این مسابقه هستند باید تمایل خود برای شرکت در این مسابقه را از طریق شماره تماس ۰۹۱۰۸۹۹۴۱۲۸ در پیام رسان واتساپ اعلام نمایند تا هماهنگی‌های بعدی برای حضور آن‌ها در این مسابقه صورت گیرد.
 
این مسابقه در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تولید شده و مجری طرح آن مرکز نوآوری رسانا است. تهیه کنندگی این مسابقه برعهده کمیل سوهانی بوده و محمدصادق باطنی به عنوان طراح مسابقه و محسن تقوی زنوز مشاور پروژه است. همچنین بهراد رضازاده به عنوان جانشین تهیه و مدیر تولید، فاطمه دلاوری به عنوان سردبیر، مهدی آتش جام و موسسه اصحاب رسانه پویا به عنوان مدیر فنی و طراح اپلیکیشن، محمدرضا درخشان به عنوان کارگردان تلویزیونی، حامد صفایی به عنوان مدیر هنری، شهرام قاسمی به عنوان طراح و مجری دکور، بهراد جوانبخت به عنوان گرافیست، عباس نیک نفس، صالح رضاداد و مهدی امینیان به عنوان گروه طراحی بازی‌ها در این مسابقه ایفای نقش می‌کنند.
 
در ادامه می‌توانید ویدیوی اولین تیزر مسابقه بزرگ کهکشان را تماشا کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی