تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

ولایتی: هیچ بیماری به دلیل نداشتن بیمه یا هزینه از درمان محروم نشود

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با افزایش مراجعه بیماران کرونایی، بر حضور تمام مسئولان بخش‌های مختلف این بیمارستان تاکید کرد.

کد خبر: ۱۰۱۵۴۶
۱۵:۱۲ - ۳۰ تير ۱۴۰۰

ولایتی: هیچ بیماری به دلیل نداشتن بیمه یا هزینه از درمان محروم نشود

 

دیدارنیوز ـ علی اکبر ولایتی، رئیس بیمارستان مسیح دانشوری در جلسه فوق‌العاده شورای علمی این بیمارستان اظهار کرد: حضور فعال تمام کادر پزشکی و پرستاران برای پاسخگویی سریع و به موقع به بیماران، بهره‌برداری حداکثری از امکانات موجود، در خدمات دهی و درمان ضروری است.

او افزود:  بیماران چه در مراجعه اولیه و چه بیماران ارجاعی ازبیمارستان‌های دیگر حتما باید تحت درمان قرار گیرند و هیچ بیماری به دلیل نداشتن بیمه و یا هزینه از درمان محروم نشود.

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون این بیمارستان با جدیت در خط مقدم مبارزه با این ویروس حضور داشته است.

او تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا هیچ مراجعه‌کننده‌ای از هر نوع و از هر شدتی بدون دریافت خدمات درمانی، بیمارستان را ترک نکند؛ بنابراین دست اندرکاران اهتمام لازم به منظور پذیرش و در صورت لزوم بستری هر چه بیشتر مراجعه کنندگان را در نظر داشته باشند.

ولایتی ضمن تقدیر از تلاش‌های مدافعان سلامت در سراسر کشور گفت: امیدواریم هر چه زودتر سلامت و آرامش با از بین رفتن این ویروس به جامعه بازگردد.



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی