تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

پلیس ۲۷۷۰ خودرو را از جاده‌های شمال برگرداند

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: متاسفانه مبادی ورودی استان عصر دیروز شاهد ترافیک سنگین بود، اما اکنون آمدوشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون‌شهری عادی و روان است.

کد خبر: ۱۰۱۴۱۰
۱۳:۳۸ - ۲۹ تير ۱۴۰۰

بازگرداندن ۲۷۷۰ خودرواز جاده های شمال

دیدارنیوز ـ سرهنگ هادی عبادی سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه ماموران پلیس راهور در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ممنوعیت سفر به مازندران در ۶ محور اصلی کندوان، کیاسر، هراز، سوادکوه و دو محور ارتباطی شرق و غرب استان مستقر شده‌اند، گفت: ۲۷۷۰ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی که فقط در ۲۴ ساعت گذشته قصد ورود به مازندران را داشتند، اعمال قانون شدند و به مبدا بازگشت داده شدند.

او افزود: مالکان ۲۲۹ دستگاه خودروی غیربومی که قصد ورود به مازندران را داشتند از قانون تمکین کردند و به مبدا بازگردانده شدند، اما ۲ هزار و ۵۴۱ دستگاه خودرو نیز اعمال قانون شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران ادامه داد: ۵۵ هزار و ۷۲۹ دستگاه خودرو که از ابتدای امسال تاکنون قصد ورود به استان را داشته‌اند اعمال قانون شده و ۱۶ هزار و ۸۰۶ خودرو هم به مبدا بازگردانده شدند.

سرهنگ عبادی با بیان اینکه سفر‌های درون‌شهری و برون‌شهری در تمام رنگ‌بندی‌ها ممنوع شده است، ادامه داد: این طرح شامل خودرو‌های مسافربری و باربری نمی‌شود.

او افزود: متاسفانه مبادی ورودی استان عصر دیروز شاهد ترافیک سنگین بود، اما اکنون آمدوشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون‌شهری عادی و روان است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ به طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی