تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

توقف معاملات بورس در روز‌های تعطیل/ بانک‌ها هم تعطیل شدند

کد خبر: ۱۰۱۲۲۰
۱۳:۵۱ - ۲۸ تير ۱۴۰۰

تعطیلی بانک و بورس در تعطیلات تهران

نایب رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از تعطیلی سازمان بورس هم‌گام با تعطیلی یک هفته‌ای بانک‌های استان تهران خبر داد.
بورس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران، از صبح امروز (دوشنبه) خبری در رسانه‌ها مبنی بر تعطیلی ۶ روزه تهران و البرز منتشر شد که در این خبر علی ربیعی، سخنگوی دولت اعلام کرد: به منظور پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از فردا سه شنبه تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

وی اعلام کرد: بنابر به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس جمهور، تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از سه شنبه این هفته (فردا) تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

با اعلام این خبر تعطیلی بازار سرمایه ایران در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت که رییس روابط عمومی سازمان از تعطیلی این بازار به شرط تعطیلی بانک‌ها خبر داد.

حال با توجه به اخبار منتشر شده، دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا از تعطیلی بانک‌ها و اصناف در تهران و البرز به‌مدت ۶ روز تعطیل خبر داد.

به دنبال این خبر نایب رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، بازار سرمایه ایران را در در روز‌های (سه شنبه، شنبه و یکشنبه) تعطیل اعلام کرد.

برچسب ها: بورس بانک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی