تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

سامانه ثبت نام واکسن کرونا برای ۶۰ ساله‌ها باز شد

کد خبر: ۱۰۰۶۲۰
۱۱:۲۷ - ۲۴ تير ۱۴۰۰

سامانه ثبت نام واکسن کرونا برای ۶۰ ساله‌ها باز شد

 

دیدارنیوز ـ تزریق عمومی واکسن کرونا مهمترین راه جلوگیری از گسترش شیوع این ویروس محسوب می‌شود. تا کنون نزدیک ۱۱ میلیون دُز واکسن کرونا وارد ایران شده است. از این میان بالغ بر ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار دُز واکسن کرونا به مردم ایران تزریق شده است.  واکسن کرونا هم اکنون در مراکز بهداشتی به گروه‌های سنی بالای ۶۸ سال تزریق می‌شود. اما از امروز گروه‌های سنی بالای ۶۰ سال می‌توانند برای دریافت نوبت تزریق واکسن کرونا در سامانه مربوطه ثبت نام کنند. سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون به نشانی salamat.gov.ir برای متولدین ۱۳۴۰  و قبل از آن باز شد و  افراد ۶۰ سال به بالا که تاکنون واکسینه نشده‌اند می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند.

وزارت بهداشت تاکید کرده است که طی روز‌های آینده زمان و محل تزریق واکسن پیامک خواهد شد و  ثبت‌نام کنندگان باید حتما منتظر پیامک نوبت بمانند و مراجعه بدون نوبت به پایگاه‌های واکسیناسیون خودداری نمایند.

برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی