تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

رونمایی از دستگاه RVM توسط شهردار تهران

شهردار تهران گفت: دستگاه‌های RVM که ساخت شرکت‌های دانش بنیان داخلی است با همکاری و تامین اعتبار دولت ژاپن و با همکاری ایران به صورت کار مشترک صورت گرفته است.

کد خبر: ۱۰۰۳۵۱
۱۶:۴۴ - ۲۲ تير ۱۴۰۰

حناچی و رونمایی از دستگاه RVM

دیدارنیوز ـ پیروز حناچی امروز در حاشیه مراسم همکاری سه جانبه شهرداری تهران، UNDP و ژاپن در پروژه مدیریت پسماند شهر تهران و رونمایی از دستگاه‌های RVM به مناسبت روز جهانی بدون پلاستیک گفت:استفاده از پلاستیک و امحاء پلاستیک یکی از مشکلات همه کشور‌های جهان است. طبیعتا استفاده کمتر از مواد و لوزام پلاستیکی و راهکار‌های امحاء پلاستیک جزو دستور کار شهرداری تهران و قطعا همه شهر‌های جهان است.

او ادامه داد: دستگاه‌های RVM که ساخت شرکت‌های دانش بنیان داخلی است با همکاری و تامین اعتبار دولت ژاپن و با همکاری ایران به صورت کار مشترک صورت گرفته است. هدف این است بتوانیم پلاستیک‌ها تولید شده و شیشه‌های پلاستیکی که در کشور ایران به میزان بالایی استفاده می‌شود و ممنوعیت کمتری برای عدم استفاده از آن وجود دارد، مجددا بازیافت کنیم.

حناچی بیان کرد: شهرداری تهران فعالیت‌های خوبی را در زمینه پسماند آعاز کرده است. ازجمله طرح جامع پاکبان که به تصویب رسیده است. ایستگاه‌های گلماند که برابر با وزن پسماند‌های شهری، به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

شهردارتهران گفت: آموزش به شهروندان برای تفکیک پسماند از مبدا و همین طور طرح کاهش پسماند (طرح کاپ) که طی آن فرآیند حمل کمتر پسماند و دفع آن فراهم می‌شود، از برنامه‌های انجام شده در شهرداری تهران است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی