رنگ نقرهای از دیرباز نمادی از مدرنیته، سادگی و زیبایی بیانتها بوده است.
مطالعهای جدید نظریه بیگ بنگ را رد میکند
نظریهای جدید میگوید جهان با انفجارهای زمانی پیاپی رشد کرده، نه یک بیگبنگ، و نیازی به ماده یا انرژی تاریک ندارد.
افاضات اضافه
توقف پروژه جنجالی پتروشیمی میانکاله با دستور مسعود، بهانهای شده تا عوامالملک از او تشکر کند و بگوید کاشکی لااقل بقیه خواصالدولهها یک چیزهایی را از رییسشان یاد بگیرند.
به همت راویفیلم انجام شد
سعید حمزهپور، مدیر مرکز راوی فیلم اعلام کرد که در طول سال گذشته اهالی ۶۴۸ منطقه محروم و ۳۶۳ منطقه کمتر برخوردار همزمان با سایر هموطنانمان در سراسر کشور، از تماشای فیلمهای در حال اکران لذت بردند.
فیلمهای آخر هفته
در فیلمهای آخر این هفته تلویزیون میتوانید فیلمهایی چون «سرآشپز»، «طوفان شن»، «انتقام» و «پدر و سرباز» را تماشا کنید.
چرا با صداوسیمای جبلی برخورد نمیشود؟ در یک رسانه دیگر، این توهینها چه اتفاقاتی را رقم میزد؟
درپی اظهارات توهینآمیز یک فرد به مقدسات اهل سنت، انتقادهای فراوانی از صداوسیمای پیمان جبلی صورت گرفته و برخی فعالان سیاسی خواستار برخورد با این سازمان بسیار پرهزینه و پرحاشیه که بودجه عجیب و غریبی از جیب مردم میگیرد، شدهاند.
محققان اعلام کردند
محققان اعلام کردند که مصرف شکلات تلخ حافظه را تقویت میکند. کاکائوی موجود در این نوع از شکلات منبعی غنی از آنتی اکسیدانهایی است که میتوانند از بدن در برابر بیماریها و کهولت سن محافظت کنند.
لینک دانلود قسمت چهاردهم سریال آبان منتشر شد. سریال آبان قسمت ۱۴ به کارگردانی رضا دادویی با داستان پرهیجان و شخصیتپردازی عمیق، در قسمت چهاردهم مخاطبان را با رویدادهای غیرمنتظره شگفتزده میکند.
ابراهیم فیاض از وضعیت رسانه جمهوری اسلامی انتقاد کرد
تازه یک هفته از سفر تاریخی وزیر دفاع عربستان به تهران میگذرد که صداوسیما در برنامه به ظاهر کمدی محسن افشانی، وزیر امور خارجه عربستان را مورد تمسخر قرار میدهد! ابراهیم فیاض، استاد دانشگاه و جامعهشناس میگوید: امروز واقعا باید به این سئوال پاسخ داد که سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی چه هویتی دارد؟ وقتی کسی ضیق معرفتی داشته باشد، روی به پرخاشگری میآورد. صداوسیما امروز شکست خورده است و برنامههایش شکست رسانهای، تنفر رسانهای و تنفر ارتباطی ایجاد میکنند.
مخاطبان فروردینِ سینماها و یک رفتار پرتکرار
این طور به نظر میرسد که در پنج سال اخیر، مخاطبان رفتاری مشابه و قابل پیشبینی در برابر گیشه فروردین ماه داشتند. رفتاری سینوسی که از تمایل به انتخاب میان کمدی و اجتماعی آن هم در اولین ماه سال خبر میدهد و نشان از آن دارد که اگر در هر فصلی از سال به ترتیب و تنوع فیلمها و کیفیت آنها برای اکران دقت شود، چنانچه برای اکران نوروزی تا حدی این اتفاق میافتد، میتوان شاهد اقبال مخاطب از فیلمهایی غیر از گونه کمدی در کل سال باشیم.