افزایش وام خرید خانه منتفی شد!

طرح بانک مسکن برای تعیین سقف تسهیلات خرید مسکن بسته به توانایی بازپرداخت افراد، قرار بود در شورای پول و اعتبار مطرح شود، اما وزیر راه و شهرسازی گفته که سقف وام خرید مسکن افزایش نخواهد یافت.

قاچاق لوازم خانگی افزایش یافت

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی از افزایش قاچاق لوازم خانگی خبر داد و گفت که دولت باید اقدام مؤثری برای بهبود فضای صنعت لوازم خانگی انجام دهد.

گران ماندن سیب‌زمینی در میان تناقض‌گوییها

در حالیکه پیش‌تر وزیر جهاد کشاورزی گفته بود سیب‌زمینی صادر نمی‌شود و وعده کاهش قیمت این محصول را داده بود، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی علت گران ماندن سیب‌زمینی در هفته‌های اخیر و عدم ارزانی آن را صادرات این محصول می داند.

اعلام قیمت قطعی قطار مسافری تهران-وان

قیمت قطعی قطار بین‌المللی مسافری تهران-وان ۳۷۵ هزار تومان برای بزرگسالان و ۱۹۵ هزار تومان برای خردسالان اعلام شد، هرچند تا اطلاع ثانوی و رسمی این سفر با احتساب تخفیفات قابل ملاحظه نسبت به نرخ اصلی آن در جدول کرایه‌های مشترک راه آهن‌های خاورمیانه با رقمی معادل ۲۲۵ هزار تومان برای بزرگسالان و ۱۳۰ هزار تومان برای خردسالان فعالیت خواهد کرد.
عدم عضویت در اف‌ای‌تی‌اف به معنی دائمی کردن تحریم‌ها علیه ایران است
معاون اسبق ارزی بانک مرکزی:

عدم عضویت در اف‌ای‌تی‌اف به معنی دائمی کردن تحریم‌ها علیه ایران است

معاون اسبق ارزی بانک مرکزی گفت: چشم انداز ایران برای عضویت در اف‌ای‌تی‌اف نباید تنها امروز و شرایط تحریمی کنونی باشد چرا که با برون رفت از این وضعیت ایران نیاز دارد موقعیتی عادی در ارتباط با دیگر کشورها داشته باشد.

عرضه ۶۰ هزار خودرو در کمتر از ۲ ماه آینده

قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو از برنامه تجاری‌سازی و عرضه حدود ۶۰ هزار دستگاه خودرو ظرف کمتر از دو ماه آینده خبر داد و گفت: با افزایش عرضه، قیمت در بازار به شرایط واقعی نزدیک خواهد شد.

نان چند نرخی شد!

نه تنها عرضه نان سفارشی به اجبار از سوی برخی واحدهای نانوایی صورت می‌گیرد، بلکه در مناطق مختلف شهر برخی نانوایی‌ها به‌ویژه در رسته سنگک، قیمت‌های متفاوتی برای این محصول اعلام می‌کنند.

درخواست یک بشکه را هم بی‌جواب نمی‌گذاریم

وزیر انرژی عربستان سعودی در حاشیه نشست انرژی کشورهای گروه G۲۰ در ناگانوی ژاپن اظهار کرد حتی یک بشکه نفت درخواست شده از آرامکوی سعودی نبوده که ما آن را پاسخ نداده باشیم.
۴