قیمت مسکن ملی اعلام شد

حبیب اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نرخ مبنای قرارداد ساخت مسکن ملی در شهر‌های جدید، قیمت مسکن ملی برای هر متر مربع را طبق همان نرخی که در ابلاغیه شورای عالی مسکن اعلام شده یعنی حدود دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عنوان کرد.

بازگشت دوباره نقدینگی به بورس

داود رزاقی، کارشناس بازار سرمایه تلاش دولت برای بهبود معاملات بازار سرمایه و همچنین تلاش برای اعتمادسازی در بین مردم برای سرمایه‌گذاری در بورس را شاخصی مهم برای ورود دوباره نقدینگی‌ها به این بازار تلقی کرد.

طالبان، ماموریت بندر چابهار را تغییر می‌دهد؟

هر چند هنوز از روابط طالبان و امارت اسلامی با کشور‌های همسایه و منطقه چیزی مشخص نیست و فعلا سیاست‌های تجاری افغانستان جدید معلوم نشده، اما آنچه که تا کنون رخ داده این است که فعلا صاحبان کالای هندی و ایرانی رغبتی به تبادل محمولات خود از طریق مرز میلک، دوغارون و ماهیرود به سمت افغانستان ندارند و پیش‌بینی می‌شود تا روشن شدن مواضع طالبان، تردد بار‌ها از مسیر ایران کاهش یابد.

صندوق بورسی زمین و مسکن به کجا رسید؟

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: در صورت صدور مجوز‌های مربوطه از سوی سازمان بورس و طبق برنامه‌ها، این صندوق از نیمه دوم سال راه‌اندازی می‌شود.

سقوط ارزش پول ملی افغانستان

به دنبال تصرف کابل توسط نیروهای طالبان و فرار اجمال احمدی، رئیس بانک مرکزی افغانستان، ارزش پول ملی این کشور سقوط کرد.

تحویل ۷۰ هزار واحد مسکونی به مردم

حبیب‌الله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی از تحویل حدود ۷۰ هزار واحد مسکونی در شهر‌های جدید اطراف تهران با کلیه انشعابات طی دو سال اخیر به مردم خبر داد.
۶