ورود ۱۸۲ کامیون سرم به کشور

مهرداد جمال ارونقی، معاون فنی گمرک ایران از ورود چند محموله سرم به گمرک تهران خبر داد و گفت تاکنون بیش از ۱۸۲ کامیون در گمرکات کشور به ویژه گمرک امام خمینی ترخیص شده‌اند.

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰

در بازار امروز قیمت خودرو‌های ایران خودرو تغییر قابل توجهی را تجربه کردند. در معاملات روز جاری محصولات ایران خودرو پژو ۲۰۰۸ به قیمت ۹۹۰ میلیون تومان و رنو تندر پلاس اتوماتیک با قیمت ۴۹۵ میلیون تومان به فروش رسید.

حفاظ کرکره‌ای درب ضد سرقت

نصب حفاظ کرکره‌ای برای درب‌های ضد سرقت علاوه بر زیبایی بیشتر مزایای بسیار مهمی برای ایمنی ساختمان‌ها و مکان‌ها که در مطلب زیر به آن پرداخته شده است.

برق را گران کنید

عباس علی آبادی، مدیر عامل شرکت مپنا گفت: قیمت برق باید گران شود تا مردم کمتر مصرف کنند یا جور دیگر باید نظارت کافی برای کالای برق داشته باشیم.

پروژه توسعه منطقه آزاد چابهار با به قدرت رسیدن طالبان به کجا می‌رسد؟

با روی کار آمدن طالبان در افغانستان، پروژه توسعه سه جانبه بندر چابهار توسط ایران، هند و افغانستان در هاله‌ای از ابهام فرو رفته است. مقام ارشد منطقه آزاد چابهار ادعای توقف طرح توسعه این بندر را رد کرده و معتقد است روی کار آمدن طالبان مانع از توسعه این بندر نمی‌شود چرا که هند سهم ناچیزی در این پروژه دارد.

حاشیه‌سازی یک ویلای مجلل در میان باغ مرکبات

ساختمان مجللی که در میان باغ مرکبات یکی از روستا‌های شهرستان سیمرغ در حال ساخت است و تصاویر آن در روز‌های اخیر منتشر شد واکنش‌ها و پرسش‌های متعددی را بین کاربران شبکه‌های اجتماعی و مخاطبان رسانه‌ها ایجاد کرد که بدون پاسخ ماندن آن‌ها ابهاماتی را به وجود آورده است.

خداحافظی وزیر راه و شهرسازی

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در پیام خداحافظی از کارکنان این وزارتخانه نوشت: پیگیری برای تعیین تکلیف مسکن مهر و طراحی و راه‌اندازی پروژه اقدام ملی مسکن از دستور کار‌های اصلی این دوره بود.

دلایل گرانی در بازار لبنیات

سید محمدرضا بنی‌طبا، سخنگوی انجمن صنایع لبنی، بر نارضایتی صنایع لبنی از افزایش قیمت‌ها در بازار لبنیات که نتیجه آن تعطیلی کارخانه، بیکاری کارگران و کمبود کالاست، تاکید کرد.
۵