تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

حفاظ کرکره‌ای درب ضد سرقت

نصب حفاظ کرکره‌ای برای درب‌های ضد سرقت علاوه بر زیبایی بیشتر مزایای بسیار مهمی برای ایمنی ساختمان‌ها و مکان‌ها که در مطلب زیر به آن پرداخته شده است.

کد خبر: ۱۰۶۱۰۱
۱۳:۴۰ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰

حفاظ کرکره‌ای درب ضد سرقت

دیدارنیوز: همانگونه که بار‌ها و بار‌ها شنیده ایم درب‌های ضد سرقت بیشتر از درب‌های معمولی ایمن‌تر هستند. بنابراین برای بالا بردن امنیت این درب‌ها کرکره‌ای کردن آن‌ها است.

با حفاظ کرکره‌ای درب ضد سرقت برقی امنیت بیشتری به آپارتمان می‌دهید. همان طور که از قدیم مرسوم بوده و تجربه نشان داده کرکره‌های برقی ساده و برقی میتواند به عنوان یک حفاظ امنیتی خوب و قابل اعتماد برای کاربری‌ها باشد.

یکی از کاربری‌های مهم این وسیله نصب آن جلوی درب ورودی آپارتمان و بالا بردن امنیت است.

یکی از مزیت‌های مهم و قابل توجه درب آکاردئونی این است که در مقایسه با دیگر حفاظ‌ها علاوه بر در امنیت بسیار راحت و آسان‌تر از دیگر حفاظ‌ها است و بدون نیاز به نیروی خاص و حتی با استفاده از ریموت به وسیله‌ی بچه نیز قابل استفاده است.

مزیت دیگر حفاظ کرکره‌ای درب ضد سرقت این است که قابلیت هماهنگی رنگ آن با درب آپارتمان و خانه و حتی رنگ مورد نظر فرد است.

کاور کرکره برقی چیست؟

کرکره‌های موجود دارای کاور رول هستند، ولی کاور رول نصب این نوع حفاظ نیازمند مراجعه به متخصصین است و به صورت شخصی انجام می‌گیرد، زیرا کاور کرکره برقی را حتماً باید متخصصین حرفه‌ای و نصاب‌های متخصص انجام دهند تا به صورت استاندارد جا گذاری شود. در برخی مواقع حتی با وجود ویدیو‌های آموزشی نیز نصب آن به راحتی و شخص انجام نخواهد پذیرفت.

مزایا و معایب و قیمت کرکره برقی در مقایسه با حفاظ‌های آکاردئون

حفاظ کرکره‌ای درب ضد سرقت برقی و حفاظ آکاردئون هر دو به عنوان حفاظ ضد سرقت جهت بالا بردن ایمنی درب آپارتمان و خانه‌ها می‌باشد حال برای اینکه بیشتر افراد روی به حفاظ‌های آکاردئون می‌آوردند عدم آشنایی با مزیت‌های حفاظ کرکره‌ای است.

زیبایی درب کرکره‌ای بسیار بیشتر است.

درب آکاردئون همان طور که آگاهی دارید با یک کرکره سفید رنگ طراحی شده است، ولی حافظ کرکره‌ای معمولی بسیار زیبا و با انواع مختلف رنگ‌ها است که به عنوان حفاظ پنجره متحرک نیز کاربرد دارد.

عمق بیشتر ریل کرکره مزاحمت کم‌تر و ایمنی بیشتر است و حتی رفاه قیمت حفاظ زد سرقت بسیار بیشتر است. یکی دیگر از مزیت‌های آن این است که ریل‌های آن در دو طرف آن نصب می‌شود و مانند حفاظ در بالا و پایین نصب نمیشود دلیل اینکه ریل آکاردئون در پایین نصب می‌شود برای اینکه پا گیر نباشد عمق آن حدود ۲ سانتی متر است، ولی عمق ریل کرکره حدود ۶ سانتی متر است؛ و با اینکه پا گیر نیست حتی به بالا هم کار می‌کند و امنیت بسیار بیشتری از بقیه حفاظ‌ها دارد.

با این که قیمت آن از حفاظ آکاردئونی بیشتر است، ولی امنیت و رفاه بیشتری به ساکنین می‌دهد و با آسانی با یک دکمه باز و بسته می‌شود.

صنایع فلزی آریا تولید کننده درب آکاردئونی آهنی و حفاظ پنجره و حفاظ روی دیوار در منطقه بازار آهن شاداباد تهران فعالیت دارد. با اطمینان بر دانش تخصصی و تجربه کارشناسان و مدیران این شرکت می‌توانید امنیت را برای خود به ارمغان ببرید.

قیمت کرکره برقی چه قدر است؟

قیمت آن در مجموع یک تجهیز بسیار ارزان به شمار می‌آید. به عنوان مثال اگر قیمت تیغه‌ها را با پرده نصب شد، برای پنجره‌های آپارتمان مقایسه نمایید، متوجه می‌شوید که قیمت این کرکره‌های برقی بسیار مناسب‌تر از هر نوع حفاظی هستند.

می‌توانید با توجه به سلیقه‌ای که دارید انواع حفاظ خود را با توجه به رنگ مورد توجه خود بخرید و نصب کنید.

نتیجه گیری

بنابراین حفاظ کرکره‌ای درب ضد سرقت، زیبا و در عین حال اقتصادی می‌باشد. برای بالا بردن هر چه بیشتر امنیت منازل خود می‌توانید از این نوع ساز‌ها استفاده کنید.

خرید اینترنتی این حفاظ‌ها به صرفه‌تر است. قیمت ساخت حفاظ مختلف از جمله حفاظ کرکره‌ای درب ضد سرقت نیز به صورت متری محاسبه می‌شود. در برخی مواقع نیز نصب آن به صورت رایگان است. با استفاده از کلیپ‌های آموزشی می‌توانید دستان را شخصاً انجام دهید، اما کاور برقی را حتما باید متخصص نصب کند.

حفاظ‌های ساختمان خود را به صنایع فلزی آریا سفارش دهی با تلفن زیر در همه مناطق تهران:


۰۹۱۲۶۲۱۵۹۵۷، ۰۹۱۲۲۱۱۱۱۹۰

برچسب ها: بازرگانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی