تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

لحظه‌ای که خدا به لیونل مسی رحم کرد!

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین در ثانیه های پایانی دیدار مقابل برزیل فرصت بسیار خوبی را از دست داد.

کد خبر: ۹۹۸۹۸
۱۱:۴۲ - ۲۰ تير ۱۴۰۰

لحظه‌ای که خدا به لیونل مسی رحم کرد!

دیدارنیوز - لیونل مسی عملکرد فوق العاده ای در رقابت های کوپا آمه ریکا داشت و در نهایت عنوان بهترین گلزن و پاسور این تورنمنت را نیز از آن خود کرد. او در دیدار فینال نیز در بین بازیکنان خوب میان جای گرت و چندین بار با حرکات خود شرایط را برای تیم ملی برزیل دشوار ساخت.

اما در دقایق پایانی و وقتی فسار سلسائو برای زدن گل تساوی به اوج رسیده بود، آرژانتین با یک ضد حمله تند و تیز صاحب بهترین فرصت برای زدن گل دوم شد. لیونل مسی در دو قدمی دروازه و در مقابل ادرسون در موقعیتی تک به تک قرار گرفت، اما در شرایطی که به نظر می رسید قصد جا گذاشتن دروازه بان برزیل را دارد، کنترل خود را از دست داد و نتوانست دروازه را باز کند.

لیونل مسی خوش شانس بود که ستاره های برزیل در لحظات باقی مانده نتوانستند تک گل حریف را جبران کنند، وگرنه او بابت این فرصت سوزی عجیب به شدت مورد انتقاد قرار می گرفت.


برچسب ها: مسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی