تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی
بازنشر/ گفت‌وگوی دیدارنیوز با مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و تلویزیون

ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی

دیدارنیوز در سوم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ گفت و گویی را با مسعود اسکویی، پیشکسوت رادیو و تلویزیون انجام داده بود و امروز به بهانه درگذشت این پیشکسوت این گفتگو بازنشر می‌شود.

آرژانتین ۱ ـ برزیل صفر، کوپا آمریکا در دست مسی

در فینال پرماجرا و پربرخورد جام ملت‌های آمریکا، سرانجام طلسم آرژانتین و مسی شکست و این تیم توانست در ماراکانا، قلب فوتبال برزیل به جام قهرمانی بوسه بزند.

کد خبر: ۹۹۸۴۴
۰۷:۲۴ - ۲۰ تير ۱۴۰۰

آرژانتین  برزیل

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: ماراکانا، خانه فوتبال برزیل در فینال پربرخورد و خونین کوپا آمریکا، مبدل به زیباترین صحنه برای آرژانتین، لیونل مسی و هواداران این تیم در سراسر جهان شد. سرانجام رویای آرژانتین رنگ واقعیت به خود گرفت و پس از سال‌ها این تیم قهرمان آمریکای جنوبی شد و لئو مسی نیز بالاخره با لباس آلبی سلسته بزرگ‌ترین افتخار قاره را به چنگ اورد.

بازی برزیل و آرژانتین در فینال کوپا آمریکا البته ستاره‌های بسیار دیگری نیز داشت؛ از آنخل دی ماریا که تک گل قهرمانی را برای ارژانتین زد تا نیمار که نتوانست در خانه به جام برسد و البته اسکالونی سرمربی آرژانتین که به انتقاد‌های بی‌شمار در کشورش پایان داد.

برزیل و آرژانتین با فوجی از ستاره‌های خود به میدان رفتند و پس از آنکه دی‌ماریا در دقیقه ۲۱ تک گل مسابقه را با یک ضربه دقیق پای چپ به ثمر رساند، بازی سراسر به یک جنگ تمام عیار و پر از برخورد و درگیری تن به تن بدل شد تا جایی که حتی جوراب برخی از بازیکنان رنگ خون به خود گرفت.

آرژانتین مسی

 

لیونل مسی با ۵۹ ضربه به توپ، یک شوت و حجم زیادی درد و رنج در پاهایش موفق شد آرژانتین را تا دقیقه ۹۵ حفظ کند و به نخستین قهرمانی خود در کوپا آمریکا رهنمون سازد. مسی با ۴ گلی که در این مسابقات زد عنوان بهترین گلزن را نیز کسب کرد. اما سوی دیگر این درام جذاب، نیمار فوق ستاره برزیلی ایستاده بود که او نیز در پایان مسابقه اشک‌هایش جاری شد. هر چه مسی اشک شوق ریخت، نیمار در غم از دست دادن جام گریست، اما کمی قبل از اهدای جام، این دو در آغوش یکدیگر قرار گرفتند و نیمار با لبخندی عمیق، موفقیت رفیق قدیمی‌اش را به او تبریک گفت.

ماراکانا دیشب همچنان بهشت فوتبال بود و آرژانتینی‌ها این بار در آسمان آن پرواز کردند.    

آرژانتین مسی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی