تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

توضیحات باشگاه استقلال درباره ترک ایران توسط هرویه میلیچ

در پی ترک ایران از سوی هرویه میلیچ بازیکن کروات و چپ‌پای استقلال، مدیریت باشگاه توضیحاتی ارائه کرده که چندان به مذاق هواداران تیم و احتمالا کادر فنی خوش نیامده است.

کد خبر: ۹۹۵۸۷
۱۵:۰۷ - ۱۷ تير ۱۴۰۰

توضیحات باشگاه استقلال درباره ترک ایران توسط هرویه میلیچ

 

دیدارنیوز: باشگاه استقلال درباره خروج مدافع چپ کروات خود از ایران توضیح داد. در این توضیح آمده است:

۱ـ هرویه میلیچ مدافع هافبک کروات تیم استقلال رقمی از باشگاه استقلال طلب دارد و در عین حال ارقام غیر متعارف و غیر قابل قبولی را به عنوان خسارت دیرکرد مطالبه کرده است.

۲ـ در هفته‌های اخیر تلاش زیاد شد تا با مدیر برنامه‌های میلیچ توافق صورت بگیرد ولی تقاضای غیر متعارف برای سود دیرکرد دریافت اصل پول از سوی این بازیکن، مانع از پیشرفت در مذاکرات شد و عملا یک بن‌بست در اینجا شکل گرفت.

نکته قابل توجه بعدی این است که وکیل میلیچ و رادوشوویچ یک نفر هستند و سناريويی که برای دروازه‌بان پرسپولیس و تمدید قرارداد ۳ ساله‌اش در جریان بود، در استقلال هم در حال اجرا بود.

۳ـ با درخواست میلیچ، باشگاه استقلال دو روز پیش مجوز اقامت و ویزای کار او را تا اواسط شهریور تمدید کرد و اینکه او به یکباره ایران را ترک کرده هم مسبوق به سابقه است و هم در نوع خود جالب توجه است.

٤ـ باشگاه استقلال در تمديد يا عقد قراردادها تنها منافع بلند مدت باشگاه را در نظر می‌گيرد و زير بار خواسته‌های غير قانونی و غيرمتعارف و باج خواهی نخواهد رفت.

این درحالی است که برخی از نزدیکان به تیم استقلال معتقدند بند جریمه دیرکرد در پرداخت، از سوی مدیر برنامه میلیچ در قرارداد گنجانده شده و تقاضای او قانونی است. حتی گفته شده که میلیچ قبل از ترک تهران گفته است که مدیریت باشگاه علاقمند به تمدید قرارداد شیخ دیاباته هم نیست.

به زعم برخی از رسانه‌ها توضیح باشگاه استقلال چندان مستدل نیست چون قرارداد میلیچ قابل مقایسه با رادوشوویچ نبوده و این بازیکن از سوی کادر فنی نیز تایید شده و در دو فصل اخیر نیز هیچ حاشیه‌ای از سوی میلیچ مشاهده نشده است.

جالب است که برای بازی بعدی استقلال محمد نادری مصدوم است و میلیچ هم در ایران نیست و استقلال حتما در جناح چپ به مشکل خواهد خورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی