تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

دیاباته در کمیته انضباطی باشگاه استقلال

شیخ دیاباته بعد از دعوت به کمیته انضباطی باشگاه استقلال در تمرین روز گذشته نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

کد خبر: ۹۹۷۰۸
۱۰:۵۰ - ۱۹ تير ۱۴۰۰

دیاباته در کمیته انضباطی باشگاه استقلال

دیدارنیوز - در شرایطی که روز گذشته احمد مددی و اصغر ملکیان بعد از مدت ها در محل تمرین آبی پوشان حضور پیدا کردند مهاجم خارجی استقلال بابت یک اتفاق به مدیرعامل این باشگاه اعتراض کرد.
دیاباته بعد از حضور مددی در تمرین استقلال بابت احضار ناگهانی اش به کمیته انضباطی باشگاه استقلال از مددی انتقاد کرد و از وی پرسید چرا باید به کمیته انضباطی دعوت شود که مدیرعامل استقلال هم مدعی شد سرمربی تیم در جریان این موضوع قرار دارد.

بعد از این واکنش، سرمربی تیم استقلال ضمن تاکید بر مواضع قبلی  و انتقاد از این تصمیم مخالفت خود را با دعوت بازیکنان تیمش به کمیته انضباطی باشگاه نشان داد و اعلام کرد وقتی بازیکنان در تنگنای مالی قرار دارند چرا باید به کمیته انضباطی احضار شوند؟

گفتنی است حضور احمد مددی در تمرین روز گذشته استقلال کم حاشیه نبوده و شماری از هواداران این تیم در بیرون از محل برگزاری تمرین به عملکرد وی اعتراض کردند که البته مدیرعامل استقلال بدون پاسخ به این انتقادها در جمع اعضای کادر فنی و بازیکنان تیمش حضور پیدا کرد.

تیم فوتبال استقلال امشب در حالی در ورزشگاه دستگردی تهران میهمان سایپا خواهد بود که ووریا غفوری به این مسابقه نرسید، هرویه میلیچ دو روز پیش تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد و محمد نادری به دلیل محرومیت در مسابقه امشب حضور نخواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی