تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

مسی بعد از فینالیست شدن احساساتی شد/ خدایا از تو ممنونم!

مسی نوشت: ««خوشحالم و افتخار می‌کنم که به این گروه تعلق دارم. یک هدف دیگر برآورده شد. از خداوند سپاسگزارم که همچنان چنین لحظاتی را به من هدیه می‌دهد.»

کد خبر: ۹۹۴۵۳
۱۲:۳۰ - ۱۶ تير ۱۴۰۰

کوپا آمریکا لیونل مسی آرژانتین فینال

دیدارنیوز: لیونل مسی در پی صعود تیم ملی فوتبال آرژانتین به دیدار فینال چهل و هفتمین دوره مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۲۱ با شکست کلمبیا در ضربات پنالتی، با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» ضمن تمجید از دروازه‌بان آلبی‌سلسته که سه پنالتی حریف را مهار کرد، نوشت: «خوشحالم و افتخار می‌کنم که به این گروه تعلق دارم. یک هدف دیگر برآورده شد. از خداوند سپاسگزارم که همچنان چنین لحظاتی را به من هدیه می‌دهد. پیش به سوی افتخارآفرینی. دیبو (مارتینس) تو شایسته‌اش بودی پدیده!»

کاپیتان آلبی‌سلسته همچنین در پایان بازی در گفت‌وگویی تصویری با اشاره به رویارویی با نیمار و برزیل در دیدار فینال این رقابت‌ها گفت: «می‌دانم که نیمار می‌خواست من را در فینال ببیند، چون او دوست من است. بازی با برزیلی که نیمار را دارد، خیلی سخت خواهد بود. ما می‌دانیم که او چه پتانسیلی به لحاظ فردی دارد.»

مسی همچنین درباره بازی با کلمبیا اظهار داشت: «می‌دانستیم که بازی سختی خواهد بود. بازی در وقت‌های قانونی مساوی شد و پنالتی هم به نوعی بخت‌آزمایی است، اما ما اعتماد به نفس زیادی داشتیم. ما در درون دروازه یک پدیده داریم و می‌دانستیم که ناجی ما در ضربات پنالتی خواهد بود و ناامید نبودیم. امیلیانو (دیبو) مارتینس شایسته چنین عملکردی بود، او یک پدیده است.»

وی تصریح کرد: «چیزی که بیشتر از هر چیزی می‌خواهم این است که با تیم ملی کشورم به قهرمانی برسم. واقعاً از این ۴۵ روز سخت لذت بردم. ما بابت این پیروزی خیلی خوشحالیم و این تیم شایسته رسیدن به فینال بود. همیشه سعی کرده‌ام که تمام توانم را برای تیم ملی آرژانتین بگذارم و حداکثر توانم را به نمایش بگذارم. همیشه می‌جنگم تا جامی را با تیم ملی بالای سر ببرم.»

برنده ۶ توپ طلا در پایان خاطرنشان کرد: «تاکنون در چند فینال با تیم ملی آرژانتین بازی کرده‌ام. فراتر از برد یا باخت، ما همیشه تا آخرین لحظه در کوپا آمریکا بوده‌ایم و حالا یکبار دیگر به فینال رسیدیم که این گروه شایسته‌اش است.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی