تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

استقلال ۲ ـ تراکتور ۱، دبل قایدی فیروز را مات کرد

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران امشب با انجام هفت مسابقه برگزار می‌شود و استقلال در تهران میزبان تراکتور تبریز است.

کد خبر: ۹۹۳۸۶
۲۰:۰۴ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

استقلال صفر ـ تراکتور صفر

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: بازی حساس هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران بین استقلال و تراکتور در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود در حالی که تیم تبریزی با سرمربی جدید خود فیروز کریمی به تهران آمده است. تراکتور در اندیشه بازگشت به بالای جدول است و استقلال نیز همچنان قصد دارد فاصله امتیازی خود با پرسپولیس و سپاهان را کاهش دهد. پیام حیدری داور این مسابقه است و سعید علی نژادیان و فرهاد مروجی کمک‌های او هستند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، سیداحمد موسوی، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

ترکیب تراکتور: محمد رضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور ، هادی محمدی، پیمان کشاورز ، علی فتحی ، محمد عباس‌زاده ، محمد قنبری ، میلاد فخرالدینی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی و بهزاد سلامی

دقیقه 14: پاس خوب محمد نادری پشت محوطه جریمه به مهدی قایدی رسید و این بازیکن با ضربه ای فنی و بغل پا، توپش را به سمت دروازه اخباری فرستاد که با اختلافی اندک به بیرون رفت.

دقیقه 38: ارسال یک کرنر از سمت راست به روی دروازه تراکتور با ضربه سر ارسلان مطهری مواجه شد و این توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45+2: اشتباه بزرگ سعید ایران خواه باعث شد تا ارسلان مطهری در مصافی تک به تک با محمدرضا اخباری قرار بگیرد و در حالیکه قایدی در فرصت بهتری قرار داشت و اخباری نیز از دروازه بیرون آمده بود، مطهری ضربه اش را به سمت دروازه زد که با تکل بسیار خوب هادی محمدی مدافع تراکتور این توپ به بیرون رفت و در ادامه نیز داور خطای مطهری را به روی اخباری اعلام کرد.

نیمه دوم

گل اول استقلال: در دقیقه 53 توپ بلند استقلالی‌ها را مهدی قایدی با تیزهوشی و سرعت زیاد به فرصت تبدیل کرد و در مقابل اخباری با یک زیر توپ زدن دقیق دروازه تراکتور را باز کرد. 

گل دوم استقلال: در دقیقه 58 باز هم اشتباه دفاع تراکتور و محمد رضا اخباری باعث شد که قایدی دوباره توپ را دزدیده و در موقعیت مناسب با شوت دقیق گل دوم خودش و استقلال را به ثمر برساند.

تراکتور بعد از دریافت دو گل تلاش بیشتری برای جبران نتیجه کرد. فیروز کریمی چند تعویض انجام داد و تا دقیقه 80 نیز فرصت‌های قابل توجهی ایجاد کرد اما حسینی تسلیم نشد.

گل اول تراکتور: در دقیقه 93 ضربه کاشته به سود تراکتور اعلام شد و امین اسدی با ضربه سر آن را به گل اول تیمش تبذیل کرد. 

دقیقه 95: هرویه میلیچ ضربه کاشته استقلال را به دیوار دفاعی تراکتور کوبید و این آخرین اتفاق بازی بود. 

بازی با پیروز استقلال به پایان رسید تا آبی‌ها همچنان در کورس بالای جدول باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی