تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
تابلو بورس

اولین هفته از تابستان و بازار گرم بورس

طی هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم، شاخص کل بورس به کانال ۱.۲ میلیون واحدی برگشت و امروز نیز این روند ادامه پیدا کرد. شاخص کل هم‌وزن و شاخص کل فرابورس نیز مثبت بودند.

کد خبر: ۹۷۷۰۵
۱۳:۲۶ - ۰۵ تير ۱۴۰۰

تابلو بورس شاخص کل بورس شاخص هم وزن فرابورس بازار سرمایه اوراق بهادار

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۵ تیر، شاخص کل بورس، شاخص کل هم‌وزن و شاخص فرابورس روندی صعودی داشتند. شاخص کل اوراق بهادار ۱.۷۱ درصد رشد کرد و ۲۰ هزار و ۷۲۸ واحد افزایش داشت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۲۳۳ هزار و ۷۸۳ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با افزایش ۴ هزار و ۲۳ واحدی بر روی ۳۸۰ هزار و ۹۰۳ ایستاد.

هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند عبارتند از: «شستا»، «فولاد»، «اخابر»، «تاپیکو»، «شپنا»، «وغدیر» و «جم». تمام این هفت نماد مثبت بودند.

نماد‌های «ومدیر»، «شپنا»، «فملی»، «غکورش»، «خودرو»، «شستا» و «فولاد» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «شصدف»، «لطیف»، «رافزا»، «ذوب»، «چخزر»، «زملارد» و «کرمان» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۱۷۰ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۶۸ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقوقی‌ها امروز حدود ۳۳۵ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از ۶ هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی صعودی، ۱۵۱ واحد افزایش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۷۶۷ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «آریا»، «صبا»، «غصینو»، «ذوب»، «ارفع»، «مارون» و «کگهر».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی