تیتر امروز

اخطار وزیر دفاع آمریکا به ایران/ مسئولیت ارسال پیامک‌های حجاب با کیست؟/ ورود غیر مستقیم اروپا به مذاکرات مستقیم ایران و آمریکا
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

اخطار وزیر دفاع آمریکا به ایران/ مسئولیت ارسال پیامک‌های حجاب با کیست؟/ ورود غیر مستقیم اروپا به مذاکرات مستقیم ایران و آمریکا

این نودمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مهدی مطهرنیا: زمینه‌های فدرالیسم در ایران مهیا نیست/ چرا آینده ایران؛ نه ایرانِ آینده؟/ ایران، کشور نشاط، جشن و امید بود
در نشست گفتمان عمومی؛ مهارت‌های پیش‌بینی و آینده اندیشی مطرح شد

مهدی مطهرنیا: زمینه‌های فدرالیسم در ایران مهیا نیست/ چرا آینده ایران؛ نه ایرانِ آینده؟/ ایران، کشور نشاط، جشن و امید بود

نشست گفتمان عمومی، مهارت‌های پیش‌بینی و آینده اندیشی با حضور مهدی مطهرنیا، رئیس پژوهشکده آینده پژوهی سیمرغ به میزبانی دیدارنیوز برگزار شد.

راه اندازی جست و جوی تصویری برای خرید در اینستاگرام

فیس بوک قابلیت شاپس (Shops) را به اپلیکیشن پیام رسانی واتس‌اپ و فیس بوک مارکت پلیس توسعه داد و از معرفی فناوری جست و جوی تصویری برای خرید در اینستاگرام خبر داد.

کد خبر: ۹۷۳۹۰
۱۳:۵۱ - ۰۲ تير ۱۴۰۰

قابلیت جدید برای خرید در اینستاگرام

دیدارنیوز ـ مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک اعلام کرد این شرکت تبلیغات شخصی سازی شده را در این سرویس خرید معرفی خواهد کرد.

این غول رسانه اجتماعی قابلیت شاپس را سال گذشته با هدف فراهم کردن راهی برای یافتن و خرید محصولات در فیس بوک و اینستاگرام معرفی کرده بود و اعلام کرده که ماهانه حدود ۱.۲ میلیون خرید در این پلتفرم انجام می‌گیرد.

فیس بوک همچنین اعلام کرد در ماه‌های آینده ابزار هوش مصنوعی به نام ویژوال سرچ (جست و جوی تصویری) را راه اندازی می‌کند تا کاربران در اینستاگرام روی کالا‌هایی که مشاهده می‌کنند، کلیک کرده و محصولات مشابه را در سرویس خرید این شرکت پیدا کنند. این قابلیت مشابه قابلیت‌هایی خواهد بود که از سوی اسنپ چت و پینترست معرفی شده است.

زاکربرگ گفت: کاربران می‌توانند این جست و جو را از محتوا در اینستاگرام یا تصاویری که در دوربین خودشان دارند، استفاده کنند.

بر اساس گزارش رویترز، زاکربرگ در صحبت‌هایی که در یک اتاق صوتی در فیس بوک داشت، گفت: فیس بوک در حال کار روی راه‌های استفاده از واقعیت افزوده است تا خریداران بتوانند کالا‌هایی که قصد خرید آن‌ها دارند از جمله کالا‌های تبلیغ شده را امتحان کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: علم و فناوری
ارسال نظرات
امروز جمعه ۱۲ ارديبهشت
امروز جمعه ۱۲ ارديبهشت
امروز جمعه ۱۲ ارديبهشت
امروز جمعه ۱۲ ارديبهشت