تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

اینستاگرام برای جذاب کردن اشتراک‌گذاری مجدد محتوا در تلاش است

اینستاگرام که متعلق به فیس بوک است، قصد دارد به کاربرانش گزینه‌ای برای افزودن استیکر اشتراک گذاری مجدد در بالای استوری‌های اینستاگرامشان فراهم کند. افزودن این برچسب به کاربران اجازه می‌دهد فهرستی از پست‌هایی که در یک ساعت گذشته مشاهده، ذخیره یا پست کرده اند را مشاهده کنند.

کد خبر: ۱۰۰۴۴۵
۱۱:۱۱ - ۲۳ تير ۱۴۰۰

تلاش اینستاگرام برای جذاب کردن اشتراک‌گذاری محتوا

دیدارنیوز ـ اینستاگرام در حال آزمایش فراهم کردن راه‌های جدید برای کاربران به منظور اشتراک گذاری محتوای کاربران دیگر در این شبکه اشتراک گذاری عکس است.

ویشال شاه، مدیر محصول اینستاگرام در مصاحبه‌ای اظهار کرد: این شرکت تلاش می‌کند محتوایی که مجددا پست می‌شود را برای مخاطبان که معمولا ترجیح می‌دهند پست‌های غیرتکراری را در استوری‌های اینستاگرام مشاهده کنند، جذابتر کند. این شرکت اواخر سال گذشته امکان غیرفعال کردن اشتراک گذاری مجدد پست‌ها در استوری اینستاگرام را آزمایش کرد.

شاه گفت: تصور ما بر این است که اشتراک گذاری مجدد مهم است و باید همچنان وجود داشته باشد، اما تصور می‌کنیم که افراد واقعا باید درباره این که چه زمانی از آن‌ها استفاده کنند، فکر کنند.

اینستاگرام ماه گذشته هم اعلام کرده بود در حال آزمایش است تا به کاربران بیشتری امکان افزودن لینک‌ها به استوری را فراهم کند. تحت مقررات فعلی، تنها کاربرانی که تیک آبی دریافت کرده اند، صفحات بیزنسی یا کاربرانی که هواداران زیادی دارند می‌توانند لینک در استوری خود قرار دهند. سایر کاربران می‌توانند لینک‌ها را در قسمت بایوی پیجشان قرار دهند.

افزودن لینک هم فرصت‌های بیشتری را برای استفاده از فیس بوک و اینستاگرام به منظور انتشار اطلاعات نادرست فراهم می‌کند. در دوران همه گیری کووید ۱۹، اینفلوئنسر‌های شبکه اجتماعی به مدت یک سال و پیش از این که فیس بوک واکنش نشان دهد، مطالبی را علیه واکسن‌های کووید ۱۹ منتشر کردند. اطلاعات نادرست مربوط به ویروس کرونا در سایت‌های شبکه اجتماعی بیشتر به چشم می‌خورد و پست‌های احساس برانگیز از شانس بیشتری برای دیده شدن توسط کاربران بیشتر برخوردار بودند.

فیس بوک علیه اطلاعات نادرست کووید ۱۹ اقدامات جدی‌تر اتخاذ کرده است. این شرکت در ماه مه اعلام کرد بیش از ۱۸ میلیون پست را در سایت شبکه اجتماعی اصلی خود و اینستاگرام به دلیل نقض سیاست مربوط به اطلاعات نادرست کووید ۱۹ حذف کرده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شاه گفت اینستاگرام همزمان با تست قابلیت جدید، به ارزیابی انتشار اطلاعات نادرست خواهد پرداخت.

منبع: سیتنا
برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی