تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

بولتن فیس بوک راه اندازی شد

فیس بوک محصول خبرنامه خود به نام بولتن را که پلتفرم مستقلی برای مقالات و پادکست‌های پولی و رایگان است، راه اندازی کرد.

کد خبر: ۹۸۴۱۰
۱۳:۱۵ - ۰۹ تير ۱۴۰۰

راه اندازی بولتن فیس بوک

دیدارنیوز ـ مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک در یک اتاق صوتی زنده در فیس بوک، راه اندازی این پلتفرم را که به نشانی Bulletin.com قابل دسترس است، اعلام و برخی از نویسندگانی که این شرکت استخدام کرده است را معرفی کرد.

فیس بوک به دنبال رقابت در ترند خبرنامه ایمیلی است که با گریختن خبرنگاران و نویسندگان برجسته از شرکت‌های رسانه‌ای طی یک سال گذشته و تلاش آن‌ها برای فعالیت مستقل، به سرعت رو به رشد است.

پلتفرم خودانتشاری سابس تَک (Substack) یک پیشرو در این عرصه بوده و به نویسندگان کمک می‌کند اشتراک ایمیل بفروشند و خبرنگاران را با پیش پرداخت پول جذب کرده است. سایر شرکت‌های فناوری از جمله توییتر که به تازگی پلتفرم خبرنامه Revue را خریداری کرده است، در این عرصه رقابت می‌کنند.

فیس بوک در مراسم راه اندازی بولتن، اعلام کرد سهمی از درآمد تولیدکنندگان محتوا دریافت نمی‌کند و تولیدکنندگان محتوا می‌توانند قیمت اشتراک خود را تعیین کنند. مقالات و پادکست‌ها همچنین از طریق فیس بوک نیوز فید و بخش نیوز فیس بوک قابل دسترس خواهند بود.

فیس بوک در سایت جدید اعلام کرد ما بولتن را به شکل وب سایت مستقلی ساختیم تا تولیدکنندگان محتوا بتوانند مخاطبان خود را به اشکالی رشد دهند که منحصرا وابسته به پلتفرم فیس بوک نباشد.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت اعلام کرد در ابتدا بولتن را با تولیدکنندگان محتوای آمریکایی راه اندازی می‌کند و افراد جدید دیگری را نمی‌پذیرد، اما سایت بولتن به صورت جهانی قابل دسترس است و پس از سپری کردن مرحله آزمایشی بتا، نام‌های بین المللی بیشتری را اضافه خواهد کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فیس بوک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی