تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

همدستی کی‌روش و برانکو، این‌بار علیه فوتبال ایران

کارلوس کی روش اصلی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی عراق است. بغداد الیوم در این خصوص نوشت: شکست تیم ملی فوتبال عراق برابر ایران باعث شد تا همه چیز بر علیه کاتانچ شود. رسانه‌ها و کارشناسان ورزشی در عراق از عملکرد کاتانچ در تیم راضی نیستند و خواستار اخراج این مربی اسلوونیایی شده اند.

کد خبر: ۹۶۵۴۷
۰۰:۴۰ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

همدستی کی‌روش و برانکو، این‌بار علیه فوتبال ایران

دیدارنیوز: روزنامه بغداد الیوم هم از احتمال زیاد اخراج کاتانچ سخن به میان آورد و تاکید کرد که کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران جدی‌ترین گزینه فدراسیون فوتبال برای جایگزینی کاتانچ است.

بغداد الیوم نوشت: وزیر ورزش و جوانان قصد دارد که مربی بزرگی را برای هدایت تیم در دور بعد انتخابی جام جهانی انتخاب کند. بعضی از منابع در گفت و گویی که با ما داشتند اعلام کردند که کارلوس کی‌روش نزدیک‌ترین گزینه برای هدایت تیم است.

در صورتی که کی روش مربی عراق شود؛ حضور احتمالی عمان و عراق در گروه ایران و تقابل این دو مربی با شاگردان سابق شان می‌تواند جالب توجه باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی