تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

استاندار تهران :میزان مشارکت مردم در ساعات اولیه نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر بوده است

امیدواریم که در همین ساعات اولیه حضور مردم را بیشتر در پای صندوقهای رأی داشته باشیم و مردم هم حضور در پای صندوقهای رأی را به ساعات آخر نیندازند.

کد خبر: ۹۶۵۰۶
۱۳:۱۹ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

استاندار تهران :میزان مشارکت مردم در ساعات اولیه نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر بوده است انتخابات 1400 شورای نگهبان رد صلاحیت همتی رئیسی

دیدارنیوز: استاندار تهران گفت: آمار آرای ماخوذه هنوز به طور دقیق مشخص نیست، اما میزان حضور مردم نسبت به ادوار گذشته در این ساعات بیشتر شده است.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران حاضر در استانداری با اشاره به وجود برخی اختلالات فنی در امر حضور و احراز هویت عوامل اجرایی و نظارتی اظهار کرد: این موارد در همان ساعت اولیه رفع شد و در حال حاضر کار رأی‌گیری با وجود اشکال برخی دستگاه‌ها بی‌هیچ‌وجه متوقف نشد و الان هم این مشکل برطرف شده و همه شعب مشغول رأی‌گیری از مردم هستند.

وی افزود: امیدواریم که در همین ساعات اولیه حضور مردم را بیشتر در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم و مردم هم حضور در پای صندوق‌های رأی را به ساعات آخر نیندازند.

استاندار تهران تصریح کرد: وجود مورد یا مشکل امنیتی را در هیچ کجا شاهد نبودیم.

بندپی ادامه داد: آمار آرای ماخوذه هنوز به طور دقیق مشخص نیست، اما میزان حضور مردم نسبت به ادوار گذشته در این ساعات بیشتر شده است.

وی یادآور شد: هنوز از زمینه میزان استفاده از تعرفه‌ها آمار دقیقی نداریم، اما در هیچ شعبه‌ای هم گزارشی از کمبود یا نبود تعرفه نداریم.

برچسب ها: انتخابات 1400
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی