تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

استنکاف نهاوندیان ازپاسخگویی درباره قیت بنزین در آبان ۹۸

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: برای بررسی پرونده نحوه افزایش قیمت بنزین در آبان ۱۳۹۸ و حوادث بعدی، دو بار از نهاوندیان دعوت شد که او خودداری کرد.

کد خبر: ۹۵۹۱۰
۱۲:۱۰ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

استنکاف نهاوندیان ازپاسخگویی درباره قیت بنزین در آبان ۹۸

دیدارنیوز - الهام آزاد عضو هیئت رییسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: کمیسیون اصل ۹۰ برای بررسی پرونده مهم نحوه افزایش قیمت بنزین در آبان ۱۳۹۸ و حوادث بعدی، دوباره از محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برای حضور در کمیسیون دعوت به عمل آورد و او هر دو مرتبه از حضور در کمیسیون اصل ۹۰ خودداری کرده است.

وی ضمن انتقاد از استنکاف دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از پاسخگویی در کمیسیون اصل ۹۰، گفت: نهاوندیان با عدم حضور خود، در روند رسیدگی قانونی به این پرونده با کمیسیون همکاری نکرد و پرونده علی‌رغم تلاش‌های انجام شده، هنوز به نتایج جامعی که بتوان مقصر یا مقصرین را دقیقاً شناسایی و به مردم معرفی کرد، نرسیده و معطل مانده است.

رئیس کمیته حقوقی و قضایی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: لذا با توجه به وظیفه نظارتی و قانونی کمیسیون و پیگیری موضوع و استنکاف او از حضور در کمیسیون، به استناد صراحت تبصره الحاقی به ماده واحده مصوب ۱۳۵۹/۱۱/۱ که در تاریخ ۱۳۶۴/۲/۵ مستنکف را مستحق مجازات کیفری دانسته و با توجه به ماده ۲ قانون نحوه اجرای اصل نود مصوب ۱۳۶۵/۸/۲۵ که اجابت به دعوت کمیسیون اصل ۹۰ را تکلیف مسئولین دانسته است، نهاوندیان طی نامه‌ای به دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران جهت دادرسی و اجرای عدالت معرفی شده است

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی