تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

گلایه‌های مجیدی از وضعیت استقلال تمامی ندارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتشار مطلبی در فضای مجازی، نسبت به شرایط و محدودیت‌های باشگاه انتقاداتی را مطرح کرد.

کد خبر: ۹۵۰۵۷
۰۸:۵۱ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

گلایه‌های مجیدی از وضعیت استقلال تمامی ندارد

دیدارنیوز - فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتشار مطلبی در فضای مجازی اظهار کرد: هواداران عزیز، احتمالا اعتراض من نسبت به استوری وزیر ارتباطات و انتقادم از دخالت برخی مسئولان وزارت ورزش در امور باشگاه استقلال باعث شده است که اسپانسر کم کار شود و مسئولان مورد حمایتِ معاون و مشاور وزارت ورزش در باشگاه استقلال چوب لای چرخ مسائل تیم بگذارند.

او ادامه داد: خیلی تلاش کردم تا یک مشاور خوب خارجی را با کمک آقای علی نامداری به تهران بیاورم (بدون اینکه هزینه‌ای برای باشگاه داشته باشد) اما به اطلاع می‌رسانم با وجود اعلام رسمی فدراسیون برای بلامانع بودن حضور خارجی‌ها در فصل بعد آقای مدیرعامل می‌گوید که پولی برای خرید مربی و بازیکن ندارد و نمی‌تواند تعهد بدهد!

مجیدی در پایان گفت: با هیات مدیره هم صحبت کردم و آنها می‌گویند که مشکلات را به وزارت ورزش انتقال دادند اما پاسخی دریافت نکردند. از این به بعد مشکلات را با شما هواداران در میان خواهم گذاشت چون به اندازه کافی به مدیر و مسئول گفته‌ام اما حل نشده است، آنها ناراحت شده و طور دیگری موضع گرفته‌اند. خطاب به آنهایی که خیال می‌کنند با این کارشکنی‌ها من کنار خواهم رفت صریح و بدون تعارف بگویم که این بار کسانی باید بروند که چنین شرایط اسفناکی را رقم زده‌اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی