تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پلیس راهور: کاهش سفر‌ها در تعطیلات/ ادامه محدودیت‌ها تا ۱۲ ظهر امروز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: میزان سفر‌های هموطنان نسبت به مدت مشابه دو سال گذشته (سال ۹۸ و ۹۹) کاهش چشمگیری داشته و مردم نهایت همکاری را در رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا داشتند.

کد خبر: ۹۴۷۲۰
۱۱:۰۵ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

پلیس راهور ادامه محدودیت‌ها تا ۱۲ ظهر امروز

دیدارنیوز ـ سرهنگ احمد شیرانی ضمن قدردانی از هموطنان در رعایت قوانین مرتبط به محدودیت‌های ترافیکی افزود که سال‌های گذشته در چنین ایامی بسیاری از جاده‌های کشور بویژه جاده‌های منتهی به شهر‌های شمالی و زیارتی قفل می‌شد و بسیاری از هموطنان در کنار جاده‌ها چادر می‌زدند، اما امسال میزان سفر‌ها بسیار کاهش داشته و محدودیت‌های اعمال شده مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: البته عده‌ای نیز به رعایت این دستورالعمل‌ها بی توجه بودند که تخلفات آن‌ها توسط دوربین‌های مکانیزه ثبت تخلفات به ثبت رسید.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت سفر‌های بین استانی در همه گروه‌های رنگ بندی قرمز، نارنجی و زرد از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ خرداداه آغاز و تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: ممنوعیت خروج خودرو‌ها با پلاک بومی از شهر‌های گروه قرمز و نارنجی و ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی همچنان به این شهر‌ها ادامه دارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: کنترل و ثبت تخلفات تردد‌های غیرمجاز توسط دوربین‌های ثبت تخلف در شهر‌ها و جاده‌ها و همچنین تیم‌های استقراری و گشتی پلیس راهور صورت می‌گیرد.

براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت سفر‌های بین استانی در همه گروه‌های رنگ بندی قرمز، نارنجی و زرد از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه اعمال شد.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۱۲۲ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان این بیماری در ایران به ۸۱ هزار و ۶۳ نفر رسید.

منبع: ایرنا
برچسب ها: پلیس راهور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی