تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران

اعمال ممنوعیت تردد از ۱۲ تا ۱۷ خردادماه در شرق استان تهران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران گفت: ممنوعیت تردد از ۱۲ تا ۱۷ خردادماه در شرق استان تهران اعمال می‌شود.

کد خبر: ۹۴۰۲۰
۱۳:۴۹ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

ممنوعیت تردد  در شرق استان تهران

دیدارنیوز ـ سرهنگ علی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تردد همزمان با تعطیلات خرداد در شرق استان تهران اظهار داشت: سفر بین استانی بدون توجه به رنگ بندی شهر‌ها از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۲ خرداد لغایت ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد در شرق استان ممنوع می‌باشد.

سلیمانی افزود: همچنین برابر طرح هوشمند مدیریت محدودیت‌ها برای ورود خودرو‌های غیربومی به شهر‌های قرمز و نارنجی جریمه‌ها اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران در ادامه ضمن تسلیت به مناسب سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: لازم است که از همه مردم تقدیر و تشکر صمیمانه را نسبت به همراهی و همدلی در پرهیز از سفر در تعطیلات گذشته سال جاری داشته باشیم.

وی عنوان داشت: به رغم تمامی تمهیدات مأخوذه و همراهی‌های صورت گرفته، برابر نظر کارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کماکان در شرایط شکننده بیماری قرار داشته و احتمال اوج گیری بیماری به دلایل مختلف متصور می‌باشد، لذا به منظور جلوگیری از بروز روند صعودی بیماری، انتظار می‌رود تا همکاری متقابل مردم در اجرای مصوبات ستاد ملی با نیرو‌های انتظامی و سایر عوامل مسئول اجرای مصوبات استمرار یابد.

منبع: مهر
برچسب ها: ممنوعیت تردد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی