تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

بازدید مدیرکل زندان‌های استان تهران از زندان رجایی شهر

مدیرکل زندان‌های استان تهران در بازدید از زندان رجایی شهر گفت:  توجه به سرمایه انسانی در عین فرهنگ سازی برای تلاش جهادی، می تواند چالش‌ها را از سر راه براشته، رشد و بالندگی هر مجموعه و سازمان را در پی داشته باشد. 

کد خبر: ۹۳۶۹۴
۱۹:۰۰ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰

بازدید مدیرکل زندان‌های استان تهران از زندان رجایی شهر

دیدارنیوز - سیدحشمت الله حیات الغیب که به منظور دیدار با مددجویان و بررسی وضعیت بهداشتی، آموزشی و رفاهی در زندان رجایی شهر حضور یافته بود، با تاکید بر اهمیت زمینه های موثر در ارتقای انگیزه خدمتی برای کارکنان و پرهیز از روزمرگی، اذعان داشت: مدیریت انگیزش شغلی کارکنان، موفقیت پایدار سازمان را رقم می زند و توجه به سرمایه انسانی در عین فرهنگ سازی برای تلاشی جهادی، می تواند چالش ها را از سر راه برداشته و رشد و بالندگی هر مجموعه و سازمان را در پی داشته باشد.

مدیر کل زندان های استان تهران ضمن مثبت ارزیابی نمودن اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف و تأکید بر فعالیت های حوزه بهداشت و درمان، از تلاش های شبانه روزی کارکنان ساعی سنگر اصلاح و تربیت تقدیر کرد.
وی پاسخگوی سوالات و درخواست های زندانیان نیز بود و خدمات زندانبانی اسلامی را دریچه ای نوین برای اصلاح و توانمندسازی زندانیان و خانواده های آنان دانست و در ادامه از زندان به عنوان محلی برای اصلاح و بازگشت سالم زندانیان به جامعه دانست.

مدیرکل زندان های تهران در جلسه پرسش و پاسخ کارکنان نیز حضور یافت و ارتقاء انگیزه و تعهد خدمتی را بستر ساز خدمات ارزنده زندانبانی معرفی کرد و گفت: تلاش جهادی در حوزه خدمتی با هدف اثربخشی فعالیت ها، راه را برای پیشبرد اقدامات هموار می کند و این مهم نیازمند ایجاد انگیزه مضاعف و تعهد کاری است.
مدیر کل زندان های استان تهران طی بازدید و گفتگو با زندانیان که اسمعیلی معاون سلامت، اصلاح و تربیت، عزیزی مدیر زندان رجایی شهر و مسئولان آن مرکز نیز حضور داشتند، دستورات لازم را صادر کرد. 

همچنین، مدیر کل زندان های استان تهران طی بازدید کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت که به منظور بررسی فعالیت یک ساله فرهنگی، عمرانی، امنیتی و بهداشتی بازداشتگاه اوین صورت گرفته بود، با تقدیر از مدیر و کارکنان این مجموعه گفت: فعالیت های این کارگروه موجب ارتقای سطح رضایتمندی مددجویان شده است.  

حیات الغیب در این بازدید که با حضور حمید محمدی مدیر بازداشتگاه اوین و اعضای کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت زندانهای استان تهران صورت گرفته بود، گفت: امسال نیز مانند سال گذشته و با جدیت بیشتر، با گزارش کارگروه زندان ها ارزیابی شده، به مدیر و کارکنان هر مرکز بنا بر همین گزارش برای فعالیتهای بخش های مختلف از قبیل عمرانی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی تربیتی، اشتغال، قضایی و موارد دیگر نمره داده خواهد شد. 

مدیر کل زندانهای استان تهران افزود: طی سال گذشته، با فعالیت های کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت، تحولات اساسی و بنیادین در سطوح اقدامات رفاهی، عمرانی، فرهنگی، بهداشت و درمان و اشتغال ایجاد گردیدکه نتیجه آن موجب دگرگونی مراکز تامینی و تربیتی استان  تهران در این بازه زمانی کوتاه شد و با کارهای جهادی وسیعی که صورت گرفت، موجب ارتقای سطح رضایتمندی مددجویان شده است.

مدیر کل زندانهای استان تهران همچنین  ضمن اشاره به تأثیر باورهای دینی و عقیدتی در رشد فکری و اخلاقی زندانیان اظهار داشت: ایجاد محیط شاداب و زیباسازی اماکن موجب ارتقای انگیزه تربیتی و خودسازی در زندانیان می شود که بر اساس آن مسیر بازگشت سالم به جامعه روشن تر می  گردد. 
وی با اشاره به ضرورت پیشبرد اهداف اصلاحی و تربیتی سازمان زندان ها اظهار داشت: تمام تلاش های شبانه روزی کارکنان زندان ها، بازپروری اجتماعی و عدم بازگشت زندانی به چرخه جرم با استفاده از برنامه های فرهنگی، آموزشی و شغلی است تا در کنار مشاوره های روانشناسی و مهارت های اساسی، زندگی سالمی دنبال نماید. 
وی همچنین ادامه داد: بازداشتگاه اوین عملکرد خوبی در حوزه های مختلف به ویژه بهداشت و درمان داشته، نتیجه آن با توسعه خدمات بهداشتی و مقابله با کرونا کاملاً مشهود است و بایستی با نظارت و کنترل مستمر و حفظ سلامتی مددجویان به اهداف متعالی سازمان زندانها در دیگر امور اصلاحی و تربیتی نائل آمد.

مدیر کل زندان های استان تهران  با تقدیر از حمید محمدی مدیر و کارکنان بازداشتگاه اوین و نیز  علی اسمعیلی معاون سلامت، اصلاح و تربیت و اعضای کارگروه راهنمایی های لازم را ارائه کرده و مقرر شد پس از بررسی کارشناسانه اعضاء کارگروه، موانع و مشکلات احتمالی موجود به صورت گزارش جمع بندی و در فرصت زمانی کوتاه حل و فصل شود


کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران، هر ماه با حضور در یکی از زندان ها به بررسی وضعیت فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان، رفاه و امور دیگر پرداخته، سپس نتایج حاصله به صورت گزارش ارائه و مدیر آن مرکز بایستی نسبت به رفع نواقص اقدام نموده در پایان مدت تعیین شده به صورت تصویری کارنامه عملکرد خود را تحویل دهد که در پایان سال، نمره ارزیابی وی بر اساس رأی مدیر کل و اعضای کارگروه اعلام می گردد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی