تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

دستور وزیر نیرو برای تشکیل ستاد فرماندهی راهبری اوج بار

وزیر نیرو، معاون امور برق و انرژی خود را مسئول تشکیل "ستاد فرماندهی راهبری اوج بار" کرد.

کد خبر: ۹۳۵۳۷
۱۷:۱۳ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۰

 وزیر نیرو تشکیل فوری ستاد فرماندهی راهبری اوج بار

دیدارنیوز ـ در متن این دستور آمده است: با توجه به رشد غیرقابل انتظـار مصرف برق به سبب گرمای زودرس، خشکسالی و فعالیت غیرمجاز مراکز استخراج رمز ارز، ضرورت دارد به منظور برنامه‌ریزی هرچه دقیق‌تر مدیریت تولید و مصرف برق در روز‌های آتی و اتخاذ تصمیمات هماهنگ، جامع‌الاطراف و فوری، ستادی تحت عنوان «ستاد فرماندهی راهبری اوج بار» تشکیل و با تدوین پروتکل‌های لازم به صورت روزانه تصمیمات مقتضـی اتخاذ و ضمن طراحی ساختار متناسب در استان‌ها، نتایج به صورت مستمر به اطلاع اینجانب رسانده شود. رعایت سلسله مراتب سازمانی در همه موارد ضروری است و همه همکاران در ستاد وزارت نیـرو، شرکت‌های توانیـر و تولید نیروی برق حرارتی و شرکت‌های زیرمجموعه پاسخگوی مسئولیت‌های سازمانی خود هستند.

طبق اعلام وزارت نیرو، بر این اساس، "رضا اردکانیان" وزیر نیرو با صدور احکامی "همایون حایری" را به‌عنوان رئیس، "غلامعلی رخشانی مهر" را به‌عنوان دبیر و "محمدحسن متولی‌زاده"، "محسن طرزطلب"، "داوود فرخزاد"، "مصطفی رجبی مشهدی"، "ناصر اسکندری"، "مهدی مقیم‌زاده" و "نماینده تام‌الاختیار معاون آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران" را به‌عنوان اعضای ستاد فرماندهی راهبری اوج بار معرفی و منصوب کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: وزارت نیرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
0
0
بااین حساب اگربه فرض محال وگوش شیطان کر مثلاروحانی ۴سالدیگررئیس جمهورمیشدبایدانواع واقسام ستادهای راهبردی تشکیل میشدستادمرغ که بودستادرفتن برق هم که تشکیل شدومی ماندستادهای راهبردی پوشاک بچه،ستادگوجه فرنگی ستادحبوبات که متشکل ازستادهای فرعی لپه عدس نخودلوبیاو....همچنین ستادهای ویژه روغن اعم ازنباتی ومایع وکلهم اجمعین هرچیزی که توی بقالی وسبزی فروشی وقصابی وجودداردبایددارای یک ستادراهبردی می شدند!
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی