تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ارز‌های دیجیتالی در آستانه جهش جدید

برای نخستین بار از ۲۲ آوریل، میزان خروجی بیتکوین از صرافی‌ها بیشتر از میزان ورودی بوده است.

کد خبر: ۹۳۲۷۷
۰۸:۵۷ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۰

ارز‌های دیجیتالی/ در آستانه جهش جدید/بیت کوین

دیدارنیوز ـ به گزارش کوین دسک، داده‌های جمع آوری شده از رفتار معامله گران بزرگ ارز‌های دیجیتالی نشان می‌دهد که تا حدی حس آن‌ها به نزولی باقی ماندن بازار تضعیف شده است. بیتکوین با ورود تقاضای جدید در برخی از ساعات معاملات روز‌های گذشته موفق شده است تا جایگاه خود را در بالای کانال ۴۰ هزار دلاری تثبیت کند. از طرف دیگر میزان ورود ارز‌های دیجیتالی به صرافی‌ها تغییری محسوس نسبت به روز‌های قبل داشته تا جایی که برای نخستین بار از ۲۲ آوریل، میزان خروجی بیتکوین از صرافی‌ها بیشتر از میزان ورودی بوده است این به معنای ساده‌تر به این معنی خواهد بود که معامله گران بزرگ انتظار دارند قیمت‌ها به زودی صعودی شوند.

با کاهش میزان عرضه ارز‌های دیجیتالی، ایجاد یک عامل که تقاضا را به طرز قابل توجهی افزایش دهد باعث خواهد شد تا نرخ‌ها بار دیگر مسیر صعودی را در پیش گیرند. روز ۲۲ آوریل ۱۰ هزار و ۶۲۸ واحد بیتکوین توسط دارندگان به صرافی‌ها وارد شد که در ۱۴ ماه اخیر بی سابقه بود و همین مساله جرقه ابتدایی ریزش کم سابقه بازار را زد که نظیرش در سه سال اخیر دیده نشده بود.

ارزش بیتکوین در هفدهم می‌به ۳۰ هزار دلار رسید که نسبت به قیمت ۶۴ هزار و ۸۰۱ دلاری ثبت شده در یکم آوریل، تقریبا نصف شده بود. با این حال روند ریزش قیمت‌ها تا حد زیادی متوقف شده و بسیاری از معامله گران امیدوارند دور صعودی تازه‌ای از سر گرفته شود.

برخی از تحلیلگران مشهور بازار ارز‌های دیجیتالی گفته‌اند بازار نزولی تمام شده و به زودی شاهد آغاز دور تازه صعود‌ها خواهیم بود، اما برخی دیگر از جمله مارک کوبان- میلیاردر مشهور آمریکایی و مالک باشگاه دالاس ماوریکز- گفته اند بازار ارز‌های دیجیتالی وارد یک دوره آرامش قیمتی شده اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی