تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مسکو کارمند سفارت بلغارستان را عنصر نامطلوب اعلام کرد

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که یکی از کارمندان سفارت بلغارستان "عنصر نامطلوب" است؛ اقدامی که در پی واکنش به اخراج دیپلمات روسی در ماه گذشته میلادی در سفارت روسیه در صوفیه صورت گرفت.

کد خبر: ۹۳۰۹۹
۱۵:۳۴ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰

مسکو کارمند سفارت بلغارستان را عنصر نامطلوب اعلام کرد

دیدارنیوز -  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دادستان‌های بلغارستان پیشتر مظنون شده بودند که دست کم شش شهروند روس در چهار انفجار در انبار مهمات بلغارستان در بازه زمانی ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰ دست دارند و در همین راستا دولت صوفیه یک دیپلمات روس را ماه گذشته میلادی اخراج کرد؛ اقدامی که مسکو آن را محکوم کرد و غیرقابل توجیه دانست.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که به سفیر بلغارستان بابت تصمیمش در اخراج یکی از کارمندان این کشور در مسکو اطلاع داده است.

وزارت خارجه بلغارستان اواخر آوریل سال جاری میلادی اعلام کرده بود که دیپلمات روس عنصر نامطلوب است و مسکو نیز وعده داد که دست به اقدام متقابل می‌زند.

رسانه‌های خبری بلغارستان پیشتر گزارش کرده بودند که شش شهروند روس مظنون به دست داشتن در یکسری انفجارها در انبار و کارخانه‌های تسلیحات سازی این کشور هستند. سه تن از آنها به تلاش برای قتل یک تاجر بلغاری متهم شدند.

دادستان‌های بلغارستان اکنون به دنبال بررسی چهار انفجار در انبار مهمات در بازه زمانی ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰ هستند.


منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی