تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

یک مقام وزارت خارجه آمریکا: به پیشرفت معناداری در وین رسیده‌ایم

یک سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا تصریح کرد: پیشرفت های معناداری در مذاکرات وین حاصل شده اما اختلافات مهم هنوز پابرجاست که باید رفع شود.

کد خبر: ۹۲۲۹۲
۱۰:۱۵ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰

یک مقام وزارت خارجه آمریکا: به پیشرفت معناداری در وین رسیده‌ایم

دیدارنیوز -  به نقل از واشنگتن اگزمینر، یک سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در گفت‌وگو با این پایگاه خبری درباره روند مذاکرات ایران و سایر طرف‌های برجام برای بازگشت به این توافق تاکید کرد که مذاکره‌کنندگان غربی در آخرین دور از این رایزنی‌ها به پیشرفت معناداری دست پیدا کرده‌اند.

این سخنگو که اشاره ای به نام او نشده است، افزود: دور جدید مذاکرات برجامی مثبت بود و ما شاهد پیشرفت معناداری بودیم اما اختلافات مهم هنوز به قوت خود باقی است که باید حل وفصل شود.

وی همچنین گفت: موضع آمریکا همیشه این بوده است که ما آماده‌ایم تا تحریم‌های ناسازگار با برجام را برداریم اما این، تنها در صورت بازگشت دوجانبه به پایبندی به توافق انجام خواهد شد.

این مقام وزارت امورخارجه آمریکا افزود: ماهیت دقیق گام‌های مرتبط با تحریم هایی که ایالات متحده باید برای رسیدن به این هدف بردارد، یکی از موضوعات این گفت‌وگوها است.

چهارمین دور نشست کمیسیون مشترک‌ برجام که با حضور ایران و سایر طرف های توافق، یعنی انگلیس، آلمان، فرانسه، چین، و روسیه طبق روال قبل در شهر وین پایتخت اتریش برگزار شده بود، روز چهارشنبه به پایان رسید و مذاکره کنندگان برای مشورت با پایتخت‌ها به کشورهای خود بازگشتند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی