تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

آیت‌الله سبحانی: بدحجابی در شهرهای مذهبی و دیگر نقاط غوغا می‌کند‌

یکی از مراجع تقلید گفت: منابر ماه محرم و نیز نوع فعالیت مبلغان باید به گونه‌ای باشد که زمینه تحول معنوی و اخلاقی مردم را به خوبی فراهم سازد.

کد خبر: ۹۱۸۷
۲۰:۰۶ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار حجت الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقات و امور خیریه و نیز جمعی از سرگروه‌های تبلیغی استان‌های کشور با تاکید بر لزوم توجه به اولویت‌ها در اعزام مبلغان به مناطق مختلف کشور اظهار داشت: به جهت شرایط خاص و محرومیت‌هایی که وجود دارد، باید اعزام مبلغ به استان‌های کرمانشاه به خصوص مناطق زلزله زده و نیز سیستان و بلوچستان در اولویت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در واقع آن جا که عطش بیشتری وجود دارد ما باید اهمیت بیشتری به مساله تبلیغ و اعزام مبلغ بدهیم و همه توان خود را در دفاع از مکتب اهل بیت(ع) و نشر معارف الهی به کار بگیریم.

این مرجع تقلید همچنین با تاکید بر این که منابر تبلیغی به خصوص در ایام ماه محرم باید زمینه لازم برای رشد و تحول معنوی و فکری مردم را فراهم کند، گفت: واقعاً جای بسی تأسف است که می‌بینیم بدحجابی در کشور از جمله در شهرهای مذهبی و دیگر نقاط غوغا می‌کند و در مواجهه با چنین وضعی منابر ما باید تقویت کننده عقاید و احکام و مباحث اخلاقی باشد.

وی اضافه کرد: البته در کنار این مسائل باید مباحث سیاسی و فرهنگی روز و لزوم تقویت نظام اسلامی در برابر شیطنت و توطئه‌های دشمنان در منابر مورد توجه باشد.

آیت‌الله سبحانی گفت: آنچه ضرورت دارد این که منابر ما باید سازنده و راهگشا باشد و زمینه دوری مردم از بداخلاقی‌ها، بی عفتی‌ها و بی تقوایی‌ها را فراهم کند.

وی افزود: احکام و عقاید و بیان نکات اخلاقی و سیره اهل بیت(ع) باید در منابر در اولویت باشد تا به این وسیله زمینه اقناع مردم در عرصه‌های فرهنگی به خوبی فراهم گردد و از آن سو وقتی مردم بنیه اعتقادی‌شان قوی شود، آن وقت از نظام نیز بر اساس اعتقادشان دفاع و حمایت می‌کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی