تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

بزرگترین مرکز واکسیناسیون کرونای کشور در ایران مال افتتاح شد

بزرگترین مرکز واکسیناسیون کرونای کشور باهمکاری و نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شده و با یکصد ایستگاه تزریق قادر است روزانه بیش از ۲۰ هزار نفر را واکسینه کند.

کد خبر: ۹۱۳۹۳
۱۰:۴۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
مرکز واکسیناسیون کرونا ایران مال

دیدارنیوز ـ در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا در ایران‌مال، یادداشت تفاهم سه جانبه‌ای هم میان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، بنیاد خیریه تات وایران مال برای گسترش همکاری در زمینه واکسیناسیون کرونا امضا شد.

جلیل کوهپایه‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در این مراسم با بیان اینکه کشورمان توانسته در مبارزه قاطع با کرونا به الگویی در جهان مبدل شود ابراز امیدواری کرد با همکاری مراکز مهم بخش خصوصی همچون ایران‌مال کشورمان به الگویی برای واکسیناسیون سریع و مطمئن مردم هم تبدیل شود.

سرهنگ اسماعیل فردی نژاد فرمانده بسیج غرب تهران هم با قدردانی از تلاشگران عرصه سلامت، اقدام ایرانمال را در راه اندازی مرکز واکسیناسیون کرونا ستود.


بیشتر بخوانید: مراکز واکسیناسیون کرونا بدون محدودیت سنی در تهران کجاست؟ + آدرس


همچنین محمدرضا کوثری معاون اجرایی بنیاد خیریه تات گفت: همه هزینه‌های راه اندازی و فعالیت مرکز واکسیناسیون ایران‌مال بر عهده بنیاد خیریه تات خواهد بود.

نحوه مراجعه هموطنان به مرکز تزریق واکسن کرونا در ایران مال، مطابق اطلاعیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام خواهد شد.

آدرس مرکز واکسیناسیون ایران مال

در حال حاضر پایگاه واکسیناسیون ایران مال (مرکز واکسیناسیون) در محله شهرک شهید باقری تهران و خیابان شهید خرازی واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی ایران مال و همچنین مجموعه سینمایی ایران مال، هایپر استار ایران مال، فود کورت ایران مال، کافه کتاب ایران مال و نمایشگاه خودرو ایران مال قرار گرفته است.

احتمال شبانه‌روزی شدن مرکز واکسیناسیون ایران مال

جلیل کوهپایه زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران روز یکشنبه ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ از شبانه روزی شدن مرکز واکسیناسیون کردستان خبر داد و افزود: در روز‌های آینده نیز چند مرکز دیگر مانند مرکز خودرویی دژبان ارتش واقع در خیابان فاطمی، بیمارستان‌های تریتا و ساسان و یک بیمارستان دیگر در جنوب شهر شبانه روزی می‌شوند.

وی با اشاره به ظرفیت شبانه روزی شدن مرکز واکسیناسیون ایران مال گفت: مرکز واکسیناسیون بوستان گفتگو هم به تازگی راه اندازی شده و فعلا از ساعت ۱۴ تا ۲۰ فعال است، اما به زودی شبانه روزی خواهد شد.

 

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی