تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
تابلو بورس

سبز پوش شدن بورس همزمان با افزایش قیمت ارز و طلا

امروز میزان صعود شاخص کل بورس چیزی حدود دو درصد بود و شاخص کل هم‌وزن و شاخص کل فرابورس نیز با رشد ارزش مواجه بودند.

کد خبر: ۹۰۸۸۸
۱۳:۰۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

تابلو بورس شاخص کل بورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۲۱ اردیبهشت، شاخص کل بورس، شاخص کل هم‌وزن و شاخص کل فرابورس روندی صعودی داشتند. شاخص کل اوراق بهادار ۱.۸۹ درصد صعود کرد و ۲۱ هزار و ۹۳۴ واحد افزایش داشت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۱۷۹ هزار و ۶۱۷ ایستاد. شاخص هم‌وزن نیز با افزایش ۱۸۶ واحدی بر روی ۴۱۹ هزار و ۲۵۰ ایستاد.

هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند عبارتند از: «فولاد»، «فملی»، «فارس»، «شستا»، «کگل»، «شپنا» و «ومعادن». همه این هفت نماد مثبت بودند.

نماد‌های «خساپا»، «فملی»، «خودرو»، «خگستر»، «برکت»، «شستا» و «فولاد» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «کزغال»، «کرمان»، «آریا»، «بپیوند»، «بگیلان»، «ذوب» و «دماوند» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۱۱۷ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۹۵ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقوقی‌ها امروز بیش از۱۲۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از سه هزار و ۲۷۰میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی صعودی، ۱۵۳ واحد افزایش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۴۲۷ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «آریا»، «میدکو»، «زاگرس»، «ذوب»، «شگویا»، «صبا» و «هرمز».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی