تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

آمریکا گزینه‌هایش برای پاسخ به حمله شیمیایی احتمالی در ادلب را بررسی می‌کند

رئیس ستاد ارتش آمریکا امروز (شنبه) اعلام کرد در حال مذاکرات روتین با رئیس جمهوری این کشور درباره گزینه‌های نظامی برای پاسخ به هرگونه استفاده سوریه از تسلیحات شیمیایی در ادلب است.

کد خبر: ۹۰۶۵
۰۹:۱۲ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - ژنرال جوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا تاکید کرد هنوز هیچگونه تصمیمی درباره استفاده از گزینه نظامی در واکنش به حمله شیمیایی احتمالی در ادلب واقع در شمال غرب سوریه گرفته نشده است.

او افزود: اما ما در حال گفت‌وگو، یک گفت‌وگوی عادی، با رئیس‌جمهوری آمریکا هستیم تا اطمینان حاصل کنیم در صورتی که در سوریه از تسلیحات شیمیایی استفاده شود، او بداند موضع ما چیست و ما در کجا قرار داریم.

ژنرال دانفورد در جریان سفر به هند به گروه کوچکی از خبرنگاران گفت: او(ترامپ) از ما انتظار دارد که گزینه‌های نظامی داشته باشیم و ما تازه‌ترین به روز رسانی از آن گزینه‌های نظامی را در اختیار رئیس‌جمهوری آمریکا قرار می‌دهیم.

دانفورد درباره اطلاعات آمریکا در مورد "احتمال تدارک سوریه برای حمله شیمیایی" اظهارنظری نکرد.

ادلب اصلی‌ترین پایگاه شورشیان سوری است و این می‌تواند آخرین نبرد سرنوشت‌ساز در جنگ سوریه باشد. دانفورد درباره احتمال لغو حمله به ادلب گفت: نمی‌دانم چیزی وجود داشته باشد که بتواند جلوی آن را بگیرد یا خیر. قطعا ناامید کننده است اما شگفت‌زده نشدیم که روس‌ها، ترک‌ها و ایرانی‌ها نتوانستند در نشست سه جانبه در تهران به توافقی درباره آتش‌بس دست یابند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی