تیتر امروز

تبعات جنگ غزه: مردم ایران به سلاح هسته‌ای گرایش پیدا کرده‌اند
از چشم جهان (۱۵۵)

تبعات جنگ غزه: مردم ایران به سلاح هسته‌ای گرایش پیدا کرده‌اند

حمید بهرامی، تحلیل‌گر مستقل در حوزه روابط بین‌الملل در مطلبی در رسانه میدل ایست مانیتور، به تبعات جنگ غزه و گرایش مردم ایران به سلاح هسته‌ای اشاره کرده که با ترجمه حمید رضا بابایی در دیدارنیوز...
انتخابات ۸ تیر؛ پاسخ پزشکیان به توهین یک مداح/ ۳ چهره سیاسی در ستاد جلیلی
انتخابات ریاست جمهوری و روز مناظره‌ها (بروز رسانی می‌شود)

انتخابات ۸ تیر؛ پاسخ پزشکیان به توهین یک مداح/ ۳ چهره سیاسی در ستاد جلیلی

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در حالی برگزار می‌شود که شورای نگهبان تنها صلاحیت شش نامزد از مجموع ۸۰ نفر را تایید کرده است. مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی،...

تلف شدن چندین هزار قطعه ماهی و آبزی در رودخانه چوار/ معرفی پتروشیمی ایلام به مراجع قضایی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: بر اثر آلودگی آب ناشی از پساب مجتمع پتروشیمی ایلام، بیش از چندین هزار قطعه انواع ماهیان و سایر آبزیان در رودخانه چوار تلف شده‌اند.

کد خبر: ۹۰۶۲۸
۰۹:۵۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰

تلف شدن بیش از چند هزار قطعه ماهیدر ردخانه ایلام

دیدارنیوز ـ غلامرضا ابدالی با اعلام این خبر، اظهار کرد: پساب خروجی پتروشیمی مورد آنالیز قرار گرفت و مشخص شد این ضربه زیست‌محیطی به دلیل آلودگی پساب مجتمع پتروشیمی ایلام، شده و بیش از چندین هزار قطعه انواع ماهیان و سایر آبزیان تلف شده‌اند که بلافاصله محیط زیست ورود پیدا کرد و پرونده قضائی برای شرکت پتروشیمی تشکیل و به مراجع قضائی ایلام معرفی شد.

وی با بیان اینکه در حفاظت از محیط زیست و حیات وحش استان با کسی تعارف نداریم و با کوچکترین تخلفات شکار و صید برخورد خواهد شد، گفت: موضوع آلودگی پتروشیمی در ماه‌های اخیر همواره در دستور کار پایش این اداره کل قرار داشته و موضوع تا رفع کامل مشکلات پساب خروجی مجتمع پیگیری خواهد شد.

تلف شدن بیش از چند هزار قطعه ماهی در رودخانه ایلام

تلف شدن بیش از چند هزار قطعه ماهی در رودخانه ایلام

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی