تیتر امروز

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

شستا: هیچ دعوایی علیه پرسپولیس مطرح نکردیم

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی اعلام کرد مشکلی با باشگاه پرسپولیس ندارد.

کد خبر: ۸۹۹۱۰
۱۳:۴۳ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

شستا: ه

دیدارنیوز - ماجرای بدهی فدراسیون فوتبال به شستا و طرح دعوا علیه این فدراسیون که در ماه‌های پایانی سال ۹۹ شروع شد و به پلمپ ساختمان فدراسیون فوتبال هم کشید، در نهایت منجر به سند خوردن ساختمان فدراسیون به نام این موسسه شد و در خبر‌ها عنوان شد سه دنگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس که آن هم جزو اموال فدراسیون فوتبال است شامل چنین وضعیتی شده است.

مهدی اسماعیلی، مدیر امور حقوقی و قرارداد‌های شستا در این خصوص اظهار داشت: شستا هیچ گونه مطالبه و تبعا دعوایی علیه باشگاه پرسپولیس نداشته است. طرح دعوا مطالبه مبلغ دو میلیون یورو در مراجع قضایی علیه فدراسیون فوتبال صورت گرفته و شستا هیچ گونه مطالبه و تبعا دعوایی علیه باشگاه پرسپولیس نداشته است.

وی افزود: از این رو بدیهی است رای صادره نیز مبنی بر محکومیت فدراسیون به پرداخت مبلغ دو میلیون یورو بانضمام خسارت صادر شده است، و اقدامات اجرایی علیه محکوم علیه یعنی فدراسیون فوتبال دنبال شده است و شبهات مطرح شده وجاهت قانونی ندارد.

بدین ترتیب و طبق صحبت‌های مطرح شده مشخص نیست که تکلیف ساختمان باشگاه پرسپولیس چه خواهد شد و به نظر می‌رسد این مشکل برطرف خواهد شد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی